Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

5 jan 2024
Er werd getoond op de webshop dat iets onmiddellijk leverbaar was maar dat was niet waar.
5 jan 2024
Excuses voor de onduidelijkheid over de levertijd. We nemen contact met je op om het op te lossen.
31 dec 2023
2 jan 2024
Jammer te horen dat je een slechte ervaring hebt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te bespreken.
9 nov 2023
Heb ruim 3 weken gewacht op een router die volgens de site binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Vele keren gebeld en elke keer werd er beloofd dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Ben gewoon aan het lijntje gehouden en heb uiteindelijk de order geannuleerd.
28 nov 2023
Heb 2 weken geleden besteld en betaald heb hem nog steeds niet binnen hoor ook niks meer van ze
13 dec 2023
Onze excuses voor het late leveren van uw bestelling. Dit is niet onze standaard en we onderzoeken wat er mis is gegaan. Voor vragen of feedback, neem gerust contact met ons op. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons.
10 nov 2023
Afspraken nakomen. Terugbellen wordt niet gedaan/
10 nov 2023
Wij hebben u meerdere malen getracht telefonisch te bereiken echter zonder resultaat, helaas hebben we elkaar keer op keer gemist in contact
16 mrt 2023
Als iets niet op voorraad is vermeld het dan. Na een paar dagen mailtje gestuurd werd netjes op gereageerd. Kan wel weken of zelfs langer duren. Heb nu iets anders gekregen nog duurder. Ben zo benieuwd of het eerste niet veel beter was geweest.
4 apr 2023

STOP onzin en doe je werk

Door niet deze domme vragen te stellen en vervolgens mijn gegevens te lekken. Stop deze onzin namens de bond van mensen tegen het bedelen van complimenten.
10 mei 2023
Geen enkele feedback over order die niet leverbaar was . Kreeg pas info toen ik zelf maar eens ging bellen over de status
11 mei 2023
Helaas was ons niet beken dat het product niet meer leverbaar was, inmiddels heeft u het openstaande bedrag terug gestort gekregen.
ES
Eric S.
Den Haag, Niederlande
7 aug 2023
No track and trace and until today I did not get the ordered product! I will never again by a router at that shop!
8 aug 2023
We informed you of the delayed delivery time by email a few weeks ago. Has it been received by you in good order ?
7 apr 2023
3 en half maand later en de beloofde koptelefoon is nogs steeds niet binnen.
12 apr 2023
Wij zullen op kort termijn in contact met u treden over deze bestelling, deze komt namelijk niet in ons systeem voor. Echter wel andere artikelen welke ook reeds geleverd zouden zijn.
6 mrt 2023