Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

16 feb 2024
Merk regelmatig dat de levertijd niet klopt. Erg vervelend
29 dec 2023

Iets kunnen bestellen dat niet op voorrraad isis

Iets besteld dat niet op voorrraad is. Vervolgens na een paar dagen een mailtje dat dit zo is. Had ook direct op website kunnen staan
29 dec 2023
We vinden het jammer te horen dat we niet aan je verwachtingen voldeden. Onze excuses hiervoor. We nemen spoedig contact met je op.
5 nov 2023
Hoewel de Dream Router leverbaar was volgens de site, bleek dat een paar dagen na bestelling en betaling niet zo te zijn. Daarna overigens netjes afgehandeld en geld retour door Mustafa.
6 nov 2023
Inmiddels is onze voorraad weer aangevuld, dream machine was sneller uitverkocht dan dat wij hadden verwacht.
11 jun 2023
Snelle levering beloofd. vrijdag besteld, zaterdag bezorgd. Maar vervolgens zei de pakketleverancier dat het na het weekend werd. Dat was een beetje een teleurstelling.
13 jun 2023
Door drukte bij de transporteur was levering niet sneller mogelijk.
23 aug 2023
Snelle levering. Niet alle info over artikelen klopt
24 aug 2023
Graag vernemen wij van u wat er niet juis zou zijn, zodat wij hierop gepaste actie kunnen ondernemen
8 jun 2023
Toestellen zijn minder dan mijn verwachtingen
9 jun 2023
Vervelend om te lezen dat de artikelen niet aan u verwachtingen voldoen, we hebben retourtermijn van 30 dagen.
8 mei 2023
11 mrt 2023