Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

22 jan 2024
Voldeed keurig aan de voorwaarden. Levering moet denk ik sneller kunnen.
19 jan 2024
10 jan 2024
8 dec 2023
When I paid for the device, it was on stock. But I was called tellling it was a mistake and they quickly find another option for me. Good service.
Antwoord van Routershop.nl
13 dec 2023
Thank you for your understanding and for highlighting our service. We're happy to hear that the alternative solution worked out well for you.
14 dec 2023
Overzichtelijk website !
5 dec 2023
7 nov 2023

Helaas niet leverbaar, maar netjes opgelost!

Tijdens het bestelproces werd een levertijd van 1 tot 3 dagen aangegeven, maar helaas bleek dat dit later 6 weken zou worden. Maar nog dezelfde dag werd er door Routershop telefonisch contact met mij opgenomen en werd de bestelling geannuleerd en de betaling direct terug gestort. Zeer netjes opgelost!
12 nov 2023
Gemakkelijk te vergelijken en veel keuze
1 dec 2023

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte
21 nov 2023
alles was oke
25 sep 2023

Probleem

Levering was vlot, maar ik heb een probleem met mijn APC UPS (volgens mij is de ISB poort stuk) en dat is doorgeschoven naar een ander bedrijf dat me 10 weken na levering nog steeds niet heeft echt geholpen omdat ze het in de software blijven zoeken. Aanvulling: Nog geen 10 minuten nadat ik deze review had geschreven, kreeg ik een email van dat andere bedrijf dat het apparaat wordt vervangen.
26 mei 2023
Ik had een vervangingsbatterij besteld voor mijn UPS. De levering ging vlot. De volgende dag had ik de batterij ontvangen. Echter bleek mijn UPS defect. Na, via het contactformulier, gemeld te hebben dat ik de batterij wilde terugsturen, met omschrijving van de reden, kreeg ik een servicenummer en kon ik de batterij zonder problemen terugsturen. Eigenlijk de service die je verwacht, dus.
25 apr 2023
Snel geregeld en goed geleverd. Wel jammer dat ik na jaren daar al te kopen ineens niet meer op rekening kon kopen. Was even wat extra werk en administratieve handelingen extra. Anders zeker 5 sterren
5 mrt 2023

Goed bereikbaar bij vragen

Zoeken netjes voor je uit hoe lang het nog duurt - als ze het niet direct weten wordt je teruggebeld! Heb tijdens mijn telefoontje ook niet langer dan 2 minuten in de wacht hoeven staan.
8 mei 2023

TP-Link

In de beschrijving van het product stond niet dat ik nog een speciale kabel nodig had. Dit zou wel fijn geweest zijn als ik het van tevoren wist.
6 mrt 2023

TL-SG2016P switch.

Ik heb een 16 poorts switch (tl-sg2016p) gekocht en deze voldoet prima. 2 PoE poorten ter beschikking.
5 jun 2023
Gewoon prima. Bestelt een product, wordt optijd geleverd en werkt prima.
WV
18 mei 2023
Was gewoon prima, alles netjes en op tijd geleverd
19 apr 2023
Alle afspraken en toezeggingen werde nagekomen.