Akkermandenhaag.nl

690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.750 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jan 2023
Akkermandenhaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...

1 mei 2024
De grootte van het bestelde item en de verpakking waren niet echt in balans, een bubbeltjesenvelop was prima geweest.

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

2 nov 2023
mijn bestelling is geannuleerd. ik wacht al een paar dagen op mijn geld. er werd een artikel verkocht maar het was niet voorradig. betere vermelding op de site zou welkom zijn.
Antwoord van Akkermandenhaag.nl
2 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar alle producten op voorraad te hebben, maar het komt inderdaad wel eens voor dat vanwege wisselende levertijden een product niet op voorraad is, onze excuses daarvoor! Wij hebben het bedrag gelijk gerestistueerd nadat wij u op de hoogte hebben gebracht dat het product niet op voorraad is. Het duurt een aantal dagen voordat het bedrag op uw rekening staat, daar hebben wij helaas geen invloed op. Ik verwacht dat het bedrag vandaag of morgen op uw rekening staat.
1 jan 2024

Bestelde item bleek niet op voorraad

Bestelde item was niet op voorraad, terwijl het wel te bestellen was. Afhandeling in de winkel verliep moeizaam.
Foutieve adressering en verwarrende correspondentie daarover!