Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

1.086 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Terschellinger voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jute onderlegger te smal Vraag over bestelling en ruilen is opgepakt. De uitleg over de smallere breedtemaat is prima. Zet deze bij de info op de website, dan krijg je daar geen gedoe over. Liever had ik beide onderleggers van jute omgeruild, maar ben akkoord gegaan met omruilen van de onderlegger die nog in de verpakking zit omdat ik verdere strijd hierover verspilde moeite vind. Maar ik blijf van mening dat jullie info 90×200 op de site bij aankoop onjuiste info is. 75×200 vind ik te veel afwijken. De reactie was binnen een week, maar kan sneller, het is tenslotte 2024. Als de maten meer realistisch op de website hadden gestaan, had ik de grotere maat genomen. Het zonder verdere kosten kunnen omruilen (van1 onderlegger ) is fijn.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle bezorging. Goede gebruiksinstructies erbij en het dekbed bevalt ons erg goed.

In 1 woord: fantastisch!

Ik had nooit verwacht dat een Terschellinger wolvacht zo veel verschil zou uitmaken in de slaap beleving. Fantastisch!
10 feb 2024
Het was allemaal perfect, de verpakking, de instructies en info, maar vooral de kwaliteit ,wij zijn zeer tevreden !
JB
Jan B.
Groningen
Het 4 seizoenen dekbed is een echte aanrader. Het dekbed is heerlijk warm, ventileert goed en is niet te zwaar.

Snelle levering en zalig slapen!

Snelle levering. Sinds het dekbed op men bed ligt het ik al veel beter en dieper geslapen. Super tevreden!
Ik heb wollen onderdeken, winterdeken en kussen besteld, mega fijn! Zoals verwacht😁 Hartelijk bedankt!!<3
Erg tevreden met mijn dekbed. Kwaliteit conform info website en levering binnen de aangegeven tijd.
Erg fijn kussen voelt natuurlijk aan en goed vocht doorlatend, eerste nacht is inderdaad inslapen
4 feb 2024
Vlotte afhandeling, fijn product en snelle levering met frequente update over status bezorging
Zeer hoogwaardige kwaliteit, heerlijk warm... deze gaat standaard op de massagetafel.
Top product, slaap als een baby. Snelle service, goed prijs/kwaliteit verhouding. JdP

Snel in huis!

Zondagavond besteld een maandagavond bezorgt met super tracking. Echt toppie!
18 feb 2024

fantastich!

Als je een maal op een wolletje heb gelegen wil je dat nooit meer missen

Houden van onze schaapjes

Wij slapen heerlijk op en onder de wollen spullen van Terschellinger ❤️

Slaapt super

Terschellinger 4 seizoenendekbed 200x200: Heerlijk warmteregulerend!

Heerlijk sfeervol eiland. Fijn fietsen

Fijn fietsen. Leuke foutjes. Alle winkels bij de hand. Fijne sfeer
Goede, heldere en vriendelijke communicatie en geweldig product.
10 feb 2024
Wij zijn blij verrast met dit geweldige 4 seizoenen dekbed !

Top

Snelle levering, erg blij met de kwaliteit van het dekbed

Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer:)

Slaapt zo lekker warm dat we ook de onderdeken bestellen