Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

1.086 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Terschellinger voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jute onderlegger te smal Vraag over bestelling en ruilen is opgepakt. De uitleg over de smallere breedtemaat is prima. Zet deze bij de info op de website, dan krijg je daar geen gedoe over. Liever had ik beide onderleggers van jute omgeruild, maar ben akkoord gegaan met omruilen van de onderlegger die nog in de verpakking zit omdat ik verdere strijd hierover verspilde moeite vind. Maar ik blijf van mening dat jullie info 90×200 op de site bij aankoop onjuiste info is. 75×200 vind ik te veel afwijken. De reactie was binnen een week, maar kan sneller, het is tenslotte 2024. Als de maten meer realistisch op de website hadden gestaan, had ik de grotere maat genomen. Het zonder verdere kosten kunnen omruilen (van1 onderlegger ) is fijn.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

Wacht nog steeds op mijn bestelling!

Geen verbeterpunten, ga zo door!

Ik vind het moeilijk om verbeterpunten aan te geven. Wat me in het bijzonder opviel is dat van de bestelling tot de levering ging alles soepel op rolletjes. Bij elke stap in het proces ontving ik altijd een mail. Link om de levering te volgen deed het prima en de bezorger was binnen de aangegeven levertijd aan de deur. De kwaliteit van het product is niet alleen in het product zelf te vinden, waarmee ik heel blij mee ben, maar ook in alle facetten daaromheen. Naar mijn persoonlijke ervaringen zijn er weinig bedrijven die hoog scoren in kwaliteit leveren bij het totale pakket en klanttevredenheid weten te overtreffen. Bij jullie bedrijf is dit aardig gelukt, chapeau! Kortom, uitstekend en dik tevreden.

Super service en goed product!

Erg vriendelijke klantenservice. Ik had de verkeerde maat besteld en dit werd netjes en snel in het weekend voor mij gecorrigeerd, zodat ik mijn product alsnog op hetzelfde moment in huis had. Het product zelf ervaar ik van goede kwaliteit, met duidelijke omschrijving hoe ermee om te gaan en het ligt prettig: warm, zacht. Vermeld was de geur die er in de eerste periode nog even aan zou zitten. Dat is inderdaad zo en hoewel erg gevoelig, ervaar ik het niet als storend. Waarschijnlijk ook omdat het 100% natuurlijk is. Dank jullie wel. Mooi product. Mooi bedrijf.
20 sep 2023

Heerlijk zacht en fijn onderdeken

Snelle levering! Bedje van mijn dochter van 4jr is 90x160. Ik heb een onderdeken in maat 90x200 besteld en aan de bovenkant vouw ik de rest eronder. Ze slaapt er direct op, zonder hoeslaken. Blijft op z’n plek zitten. Ze zegt dat ze lekker slaapt, dus het prikt waarschijnlijk niet. Ze wordt ook niet klam wakker, maar haar bedje voelt wel heerlijk warm. Wil er tzt ook een kopen voor m’n jongere kindje. De mogelijkheid om tegen een redelijke prijs te vermaken zou misschien een fijne optie zijn. En het aanbieden van onderdekens voor de ledikant in maat 60x120
15 okt 2023

Wat een fijne kussen!

Dit kussen is voor mij perfect. Ik heb nu 2 en ik denk dat ik ook een dekbedovertrek ga aanschaffen. In de zomer zweet mijn hoofd niet en in de winter heb ik lekker warm, maar nooit dat heet gevoel van kunstvulling. Eerste paar dagen moet je die laten ventileren om die specifieke geur te verliezen en daarna is hij klaar voor gebruik. Ik stel voor om een rits in de kussen te zetten zodat wij extra vulling in te kunnen zetten als het nodig is. Ik zou liefst extra vulling bij jullie kunnen aanschaffen.
30 jun 2023

Wollen onderdelen, groot succes!

Tijdje geleden een onderdeken van schapenwol gekocht omdat ons nieuwe bed net een fractie te hard was. Daarbij beschermt het het matras ook nog. Mijn man kan niet tegen kunststoffen dus dit is ideaal. Heb er een katoenen molton en hoeslaken overheen. Het bevalt zo goed dat ik hem nu ook voor het 2 persoons bed van mn zoon heb gekocht samen met een schapenwollen dekbed en kussen. Klein beetje geur in het begin maar dat was heel snel weg. Heel snel geleverd en goed verpakt. Echt een aanrader.
26 aug 2023
Goede en vriendelijke klantenservice. 4 seisoenen dekbed gekocht 240x260 en we slapen nu heerlijk onder het zomer dekbed. Wij vinden het vooral fijn dat het een dun maar toch warm genoeg dekbed is. Tip van mij: Het zoeken in op de beddengoed pagina mag wel wat eenvoudiger gemaakt worden. Nu moet je per merk elke pagina door. Het zou fijner zijn als alles bij elkaar staat en je in een keer kan zoeken op de juiste maat. Wij hebben nu elders een extra large dekbedovertrek gekocht.
11 jul 2023

Zo enorm goed verrast

Had verkeerde bestelling gedaan en die werd gelijk geannuleerd. Heb andere bestelling gedaan die er de volgende dag al was. Heerlijk dun zomerdekbed, de laatste warme nachten waren goed gereguleerd. Als je de verpakking opent dan ruik je inderdaad schapen maar die geur was heel snel verdwenen. Ben erg blij met dekbed, de reden dat ik niet uitkijk naar de winter is de zwaarte bij opmaken. Maar dat wist ik vantevoren. Het zal heerlijk slapen zo'n zwaar dekbed.
25 sep 2023
Bestellen bezorgen en heerlijk slapen. Via hun eigen website twee vierseizoenen dekbedden besteld. Je wordt goes op de hoogte gehouden van je bestelling, ennde levering was de volgende werkdag binnen. Overgestapt van dons naar wol. Bij het openen van de doos waan jij je wel e en in de schapenwol, maar zelf vond ik het een rustgevende geur. Na een week is de geur bijna weg. Het dekbed voelt fijn aan, het ligt meer om je heen. Ik vind het een aanrader.

Wollen slaapvacht

Maanden geleden zat ik al na te denken over een wolletje voor om mijn matras. Op deze site viel de prijs nog erg mee dus besloot na een poosje om toch maar te bestellen. Ik slaap er nu 5 nachten op en vind het heerlijk. Normaal had ik het altijd koud als ik m’n bed instapte maar nu. Heerlijk behaaglijk en niet te warm een echte aanrader. Dus bij deze als je erover nadenkt om een wollen hoes over je matras te doen ik zeg zeker doen.
1 jan 2024
Heerlijk warm en soepel. Had de twee op elkaar gedaan maar dat was veel te warm dus nu alleen het wintergedeelte en dat slaapt heerlijk. Ook het kussen is prima. Ik had wat meer drukknoopjes verwacht om de twee aan elkaar te maken maar tot nu toe ging dat goed en verschoven de 2 delen niet t.o.v. elkaar. Na de revieuws gelezen te hebben was ik bang dat het erg zou ruiken of kraken maar daar heb ik absoluut niets van gemerkt.
KT
Karin T.
Amstelveen
1 sep 2023
Op de wollen slaapvacht slaap ik echt beter. Dat hoopte ik wel maar had niet verwacht dat het echt zo zou uitmaken. Ik ben nogal gevoelig voor druk en stugge stoffen en dit verzacht het liggen enorm. Heel fijn! Ik zag wel na 1 week al de onderlaag door het wol heen op de plek waar ik veel draai, bij mijn heupen. Weet niet of dat gebruikelijk is en of het kaler zal worden. Ik hoop natuurlijk van niet!
17 dec 2023
Tweepersoons dekbed gekocht gevuld met schapenwol. Een heerlijk dekbed en voelt fantastisch zwaar aan. We hadden met dit soort dekbedden geen ervaring maar nu we weeren hoe fijn het slaapt is het een absolute no brainer mocht je twijfelen. Zondag avond besteld en maandag avond zelfs al geleverd.. TOP! Of het wol ook daadwerkelijk van Terschelling komt.. geen idee.. maar de kwaliteit is fantastisch 😃
11 jun 2023

Bestellen ging goed en de eerste week slaap ook

Bestellen ging goed en het lijkt een mooi product. We Hebben net een week onder de zomer deken geslapen en met de hitte nu ging dat erg goed dus het ademt prima. Met het winterdeel nog geen ervaring, het ziet er erg dik uit en ik vraag me af of we ze gelijktijdig gaan gebruiken. We hebben een goed geïsoleerd huis dus ik vermoed dat we enkel de winterdeken zullen gebruiken. Allebei lijkt me te warm.
12 okt 2023

Heerlijke dekbedden, geweldige kwaliteit!

Jaren geleden mijn dekbed hier aangekocht en zo tevreden. Inmiddels de keuze gemaakt met mijn partner vanwege voorkeur en temperatuur om 2 losse dekbedden aan te schaffen. Werd keurig bezorgd en is zoals ook bij de ander wederom enorm naar wens. Mijn “oude” tweepersoonsdekbed breng ik binnenkort naar de stomerij en zal worden gebruikt voor de logeerkamer.
JV
Jenny v.
Utrecht
Heerlijk dekbed! Ik slaap er nu een paar maanden onder en het is comfortabel en warm. Erg warm, moet ik zeggen. Daarom heb ik het vier seizoenen dekbed gekocht. Ik woon in een oud huis en zelfs als het in de ochtend tien graden binnen dan lig ik nog steeds comfortabel!
JL
john l.
maastricht

Heerlijk, warm dekbed!

'S avonds 2 wollen 4 seizoenen dekbedden besteld, de dag erna 's avonds al gekregen! Opgeklopt en meteen in gebruik genomen. Wat een heerlijk dekbed, lekker zacht en warm! We hebben alleen het herfstdekbed op deze is al warm genoeg. Een echte aanrader!!!
Zeer warm en ondanks dat het schapenwol is, voelt het niet zwaar aan. Echter heel erg fijn. Je gaat de natuur steeds meer waarderen zo.
1 okt 2023
Snelle levering en netjes verpakte kussen Heb zeker 3 dagen moeten wennen aan de geur maar slaap nu als een roos op m’n nieuwe kussen