Duux- Logo - Beoordelingen

Duux
Beoordelingen:

586 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.625 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

de meest kritische beoordeling

21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Duux

Filter
 Sorteren  
Relevantie
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
I received the product broken, it does not turn on, and the remote does not stick to the magnet, very disappointed with the brand.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
9 dagen geleden
I'm sorry to hear. We would like to help you, of course this is not the intention. Would you please contact us at service@duux.com.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
31 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na bijna een week nog geen levering

Zeer slechte service, ik had hem achteraf bij bol, coolblue of media markt moeten bestellen. Meteen aangegeven bij bestellen dat ik dhl wilde, maar optie verdween ondanks dat t de 1 eur meer dan waard was. Dpd pakketpunt aangegeven maar levering daar naartoe blijkt niet zoals beloofd op tijd te kunnen. Belletje naar de dpd klantenservice; die vinden het allemaal normaal dat je je pakket na meer dan 5 dagen niet hebt waar 2 de belofte is.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
5 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je het pakketje niet op tijd hebt ontvangen! In ons systeem zie ik dat deze op tijd is aangemeld bij DPD. Helaas heeft DPD het pakketje niet op tijd kunnen bezorgen, onze excuses daarvoor. Hierover hebben we contact gehad en ondertussen is het pakketje gelukkig bezorgd. Excuses voor het ongemak en veel plezier met je bestelling.
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending heel slecht.

verzending (via dpd) is een grote klucht. Had het pakket gemist en toen begon het gedoe. Ruim week met mailtjes en telefoontjes verder en nu schijnt mijn pakket retour afzender te zijn. Uiteindelijk Duux gevraagd om te bemiddelen maar kreeg te horen dat ze hier geen invloed op hebben. Beetje makkelijk om je zo achter je leverancier te verschuilen.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 jun 2023
Beste Dennis, wat ontzettend vervelend, ik zie het inderdaad! Helaas is het heel erg druk geweest bij ons en hebben wij wat problemen met de levering gehad. Excuses voor het ongemak wij gaan meteen een herlevering naar je opsturen zodat je deze snel in huis hebt.
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Airco werd niet bij de voordeur afgeleverd. Pallet werd voor oud vuil achtergelaten op straat. Nergens te vinden dat dit de wijze van leveren is, anders had ik nooit besteld. Niet serieus genomen door klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
13 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review! Vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht. De bezorger bezorgd het pakket tot de voordeur, wanneer je in een appartementencomplex woont word deze tot de voordeur van het appartementencomplex geleverd. Onze excuses als dit niet duidelijk vermeld was op de website, dat gaan we zeker doorgeven. We vinden het vervelend dat je je niet serieus genomen voelt door onze klantenservice. Service staat bij ons hoog in het vaandel en dat is nooit onze bedoeling geweest, excuses daarvoor. We wensen je nog een fijne dag en hopelijk heb je ondanks dit toch plezier van je product!
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Product werkt niet goed. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Contact via WhatsApp met verschillende mensen, iedere keer weer andere antwoorden. Probleem kon zo dus niet worden opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 jun 2023
Onze excuses voor het ongemak! Er was vanmiddag een storing bij onze telefooncentrale waardoor we tijdelijk onbereikbaar waren. We helpen u graag verder via WhatsApp of e-mail (service@duux.com) om het probleem op te lossen. Fijne avond!
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen WiFi verbinding maken en ik kreeg een ventilator van 1 e gen.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
15 jun 2023
Goedemiddag, wat vervelend dat het niet lukt om je apparaat te verbinden! Zou je contact willen opnemen met service@duux.com? Dan helpen we je graag!
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan hem niet bedienen via app.ik heb het diverse malen geprobeerd!!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
11 mei 2023
Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om je product te verbinden met de app! Zou je ons een mailtje willen sturen via: service@duux.com? Dan helpen we je graag om je product te verbinden!
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen pakketje ontvangen ! Wel betaald!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
3 jul 2023
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zou je een mailtje willen sturen naar service@duux.com dan gaan wij dit meteen oplossen en een herleving inzetten.
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
3 jul 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen! Ik zie dat je dit weekend contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wij gaan direct een herleving voor je inzetten, zodat je deze morgen in huis hebt!
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
26 jun 2023
Wat vervelend om te horen! Kunt u ons een e-mail of WhatsApp bericht sturen zodat we de status van uw bestelling kunnen nakijken?
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 jun 2023
Goedemorgen, wat vervelend om te horen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met service@duux.com zou je daar een berichtje naar willen sturen? Dan gaan wij dit meteen voor je oplossen :)
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 jun 2023
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met ons product of service! We horen graag wat hier de aanleiding van is zodat we ons in de toekomst kunnen verbeteren.