Duux- Logo - Beoordelingen

DuuxReviews

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Duux is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Duux kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Duux

612 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Duux vind ik wel de verrassing van deze tijd. In de afgelopen jaren ben ik begonnen met de Globe , daar kwam een whisper smart bij. Die is zo stil dat in de nacht hij altijd voor een geruisloze frisse wind zorgt. En ik verder ging met een 2de in de woonkamer. En sinds corona een 3de in mijn werkkamer. Ook heb ik vorig jaar the Threesixty 1 bij. . En nu na ik lang dacht... wat moet ik met een draadloze wind. Toch de stap genomen. Snel geleverd en goed in gebruik. NU hoop ik dat Duux de stap nog een keer waagt en een plafond ventilator gaat maken die net zo smart is als zijn tafel broertje. Maar duidelijk mag zijn IK BEN FAN

16 jul. 2022
Een tweede kansje gekocht omdat de prijs daar na mijn idee beter voor was en zoals te lezen op de site is het geheel na gelopen etc. Op de site valt te lezen voor 22uur besteld, volgende dag in huis. Dit was helaas niet het geval bij mij wat kan gebeuren natuurlijk . Ik heb gelijk het even gevraagd want de track en trace code werkte ook niet. Men zou er achteraan gaan en er op terug komen.. Helaas niks gehoord dus zelf er maar achteraan gegaan bij DHL die mij bevestigde dat het pakket nog niet was afgeleverd en daarom ook niet geleverd kon worden. Dag erop bij aankomst een niet gesealde doos open gemaakt, alles zat netjes verpakt. Na de instructies gelezen te hebben het geheel gemonteerd wat prima te doen is en de app geïnstalleerd,wifi op de smartphone tijdelijk terug naar 2,4ghz gezet om het te koppelen. Tot zover prima. Het aanzetten op de knop ging ook prima maar op de eerste 3 standen schud de kop behoorlijk maar hij is wel stil, dat is een plus punt maar ook één van de weinige. De ring is gammel en er zit speling op waardoor het geheel incl display wat mee draait. Als je ziet voor de prijs verwacht je gewoon een degelijk apparaat met niet dit soort mankementen ook al is het een tweede kans dan nog. Tevens spaced de ring als je tegen de klok in wilt gaan, hij verspringt al voordat je door gedraait hebt of verspringt 2 plekken te gelijk, niet handig. Tevens reageert de afstandsbediening niet goed. Je hoort het piepje wel maar moet soms 3x drukken voordat de actie daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden. Als die hem eenmaal pakt reageert die gewoon door. Ik heb van zowel de ring als de schuddende kop als afstandsbediening filmpjes gemaakt en naar de klanten service gestuurd. Na wat heen en weer bericht en het wederom opnieuw toe sturen van filmpjes wouden ze mij een nieuwe afstandsbediening toe sturen(ik zelf twijfelde of het daar aan lag) maar ik kreeg zo het idee of ik überhaupt wel serieus genomen werd door de klanten service dat ik nog gevraagd hebt of het een eigen partij was of een derde partij, daarop werd bevestigd eigen partij. Ik lees juist dat de klanten service goed is maar onderdelen soms drama zijn.. Maar goed ik wou niet gelijk negatief zijn maar ondertussen m'n buik er al wel van vol. Paar dagen later kwam de afstandbediening aan maar helaas het zelfde euvel en gezien er verder niet op in gegaan werd over de ring en schuddende kop of actie ondernomen word heb ik gelijk retour aan gemeld en is het geheel fijn terug gegaan. Het mooie idee wat ik van te voren had gelezen over duux zoals beste uit de bus bij de consumentenbond dacht ik echt, dit is het maar dat was in mijn geval echt niet zo en kan mij bijna niet voorstellen dat die als beste uit de bus kon komen. Ik kan best mee denken en ben echt niet perfectionistisch maar de prijs kwaliteit komt totaal niet overeen met dit apparaat . Plus punt is stil op lage toeren. Nadeel, gammelende ring, slecht functionerende afstandsbediening, schuddende kop, smart gedeelte werkt ook niet lekker. Aanzetten gaat prima, snelheid verzetten ook maar uit zetten gaat vaak mis, ook met een routine blijft die 9 van de 10 keer aan ipv dat die uit gaat. Duux vroeg om een eerlijke review die ze dus ook van mij kunnen krijgen. Voor mij nooit geen duux weer. Dit geheel is geschreven na aanleiding van mijn persoonlijke ervaring.

Beoordelingen voor Duux

Het apparaat doet wat het moet doen. alleen het verbinden met de app op de telefoon krijg ik niet voorelkaar
3 sep. 2022
van J K.
Mooie snelle levering en advies klantenservice. Moest op de website wel even zoeken naar betreffend juiste onderdeel voor luchtbevochtiger.
3 aug. 2022
Eenmaal gemonteerd voldoet de ventilator prima. Inderdaad fluisterstil, afstandsbediening is fijn, mogelijkheden om horizontaal, verticaal, combi ervan, enz. te laten werken zijn prettig, maar…..de montage kostte wel wat zweetdruppels! M.n. om de onderdelen die gemonteerd leken, maar dat niet waren, uit elkaar te halen zo der dat de gebruiksaanwijzing daar iets over vermeldde. En de wifi kreeg ik niet voor elkaar, ik snap blijkbaar de instructies van de gebruiksaanwijzing niet. Dus kan ik de app niet gebruiken Voor een ventilator van bijna 200 euro verwachtte ik dit niet!
23 aug. 2022
Fijn apparaat, koelt redelijk goed in mijn stacaravan, MAAR alleen leveren jullie een VELUXRAAM afdichting erbij. Wat eigenlijk niet echt vermeld stond bij aankoop! Kon daar dus helemaal niets mee doen en heb op jullie site alsnog twee aansluitingen voor vaste bevestiging in een muurwand moeten kopen,, Heel spijtig. Want dit stond ( buiten de extra te maken kosten,,,,,) helemaal niet aangeduid, zelfs bij het openen van de verpakking . Apparaat zelf…. Niet te luidruchtig, app op gsm heeft geen meerwaarde maar koelen doet ie nu
22 aug. 2022
Bijzonder stille ventilator die op vele standen in te stellen is. Handige afstandsbediening. De smart-versie maakt het mogelijk deze ventilator overal te gebruiken nadat deze opgeladen is. Wel is jammer dat de app niet werkt op 5G, en dat de capaciteit van de ventilator-accu onvoldoende is om de hele nacht te overbruggen. Toch erg tevreden met mijn aankoop.
16 aug. 2022
Fijne stille ventilator. Een grote misser is dat de smart functies niet werken op een 5 GHz netwerk. Je zou van zo’n prijzige ventilator toch denken dat ie bij de tijd was. Mijn vriendin is wel heel blij met de ‘natuurlijke wind’ (kerstboompje) stand
18 aug. 2022
Apparaat ziet er prima uit, alleen de handleiding komt niet overeen met de handelingen om in elkaar te zetten. Uiteindelijk wel gelukt, maar vind t wel n aandachtspunt. Snelle verzending en nu in de korting gekocht
18 aug. 2022
Dat hij geruisloos is en je hen op de natuurstand kan zetten. Dit jaar mijn 3e duux gekocht voor verschillende kamers , er is een verbeterpunt en dat zijn de knopjes op de afstandsbediening die weigeren vaak.
14 aug. 2022
Goede ervaringen, snel geleverd. Was een probleem, maar dat hebben jullie ook prima opgelost. Wel had ik graag gezien dat het probleem wat serieuzer was opgepakt. Maar in het totaal een goede beoordeling.
17 aug. 2022
Luchtverplaatsing optimaal. Maakt bijna geen geluid. Blij dat er WiFi op zit want de afstandsbediening doet het bar en bar slecht
3 aug. 2022
Duux was de gratis opberghoes vergeten mee te sturen. Die zouden ze nog nasturen. Of dat al gebeurd is weet ik niet, ik hoop het!
17 aug. 2022
Prima, snelle levering. Mooi verpakt. Product voldoet prima, zoals gesteld o de site.
17 aug. 2022
webshop liep traag en vaak vast, wel goede artikel daags na bestelling geleverd!
3 aug. 2022
Doet wat er aangeven wordt en de service is correct en snel
6 aug. 2022
Fluister stil, helaas geen 26 standen zoals beloofd...
29 jul. 2022
Zeer stil maar vergt wel wat tijd om te bedienen
Geluidsarm en mooi design
19 aug. 2022