Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

9 jul 2023
prachtige Whisper ventilatoren, veel mogelijkheden zoals alle kanten roteren en LED Display, 26 standen, afstandsbediening en zeer stil. Snelle levering en goede informatie. Alleen ontvang je geen bevestiging van bestellingen als je geen account hebt aangemaakt. Dat moet echt worden aangepast. Zeer tevreden over de apparatuur
26 aug 2023

Hele fijne en stille ventilator

De Duux whisper essence besteld, omdat we al veel gebruik maakten van de Whisper. Fijne stille en toch krachtige ventilatoren. Netjes en snel bezorgd. Het in elkaar zetten is makkelijk maar niet helemaal duidelijk in beeld gebracht in de handleiding. Dat kan nog worden verbeterd. Verder vooralsnog alleen maar positief.
21 aug 2023
De matte ton-sur-ton kleuren zijn prachtig, net als het ontwerp! De fluisterstille verkoeling heerlijk zoals bij alle Duux ventilatoren. Blij met deze aankoop!! Enige puntje van kritiek zou zijn, dat het nog mooier zou zijn als de buis dezelfde kleur/materiaal had als de voet en kop. (deze is minder mat van kleur)
Geweldige ventilator. Installatie heeft lang geduurt, geen speciale tekens in je wifi wachtwoord een ! Is te veel. Na de installatie is het de whisper flex erg snel. Enige wat ik mis is dat je via Google assistent kan zeggen dat die elke kant kan draaien. Verder 5 sterren. Design is mooi en erg stil op elk niveau.
25 nov 2023
Mooie en fraaie producten, goed bedacht en uitstekend in gebruik. De threesixty kachel had ik alleen stiller verwacht juist vanwege de reputatie van de Whisper ventilator. Echter dat is voor ons het enige minpuntje. We weten echter niet hoe lang de apparaten mee zullen gaan maar onze verwachting dat dat goed zit.
16 aug 2023
Wat een geweldige ventilator. Spijt dat niet veel eerder gegaan ben voor deze ventilator. Niet goedkoop, maar nu al iedere cent waard. Echt stil! Heel veel standen en handig via spraak, Google home-assistent, aan- en uit te zetten. De afstandsbediening werkt ook prima, maar wel even goed richten.
29 jun 2023
Snelle service. Eerste verzending was zoek geraakt bij DHL. Contact gezocht met Duux. Dat leek wat lastig te gaan, e-mail bouncete, telefonisch niet bereikbaar, maar via WhatsApp bijna direct bericht gekregen. Duux heeft direct een nieuwe verzonden en de volgende dag via DPD ontvangen. Heel fijn.
25 jun 2023
Fantastische ventilator. Snel geleverd, goed verpakt. En product is fantastisch. Veel geld voor een ventilator maar hij doet het fantastisch. En is super stil. Helemaal blij mee. Batterij is ook handiger dan ik had verwacht. En hij is niet zo lelijk als andere ventilatoren.
16 jun 2023

Fijne ventilator

De prijs is stevig, maar het wel waard. Degelijke, stille ventilator die zeer goed werkt. Op een warme zolderkamer de snelheid terug geschroefd omdat de wind anders te koud werd. Ook veilig als je kinderen hebt, goed afgeschermd, waar ik als veiligheidskundige echt op let.

De ultieme ventilator

Snelle levering, fantastische ventilators. Stil, gebruiksvriendelijk, vol technologie zoals Google en Alexa integratie, de optionele batterij voor draadloos gebruik maar ook het lage stroomverbruik. Heb nu drie Duux ventilators in huis en ben er super blij mee.
11 sep 2023
Hele fijne ventilator met draairichting verticaal en horizontaal met 30 standen qua snelheid ventileren. Makkelijk via de app bedienen. Lijkt overbodig, maar toch erg makkelijk. En ook erg stil op lage ventilatiestand en nachtstand. Wel aan de prijs.
28 aug 2023
Het is onze tweede fan van duux. Onze ervaringen met de eerste was zo goed.Wat een verademing deze ventilator. Hij zit goed in elkaar enne…….je hoort hem bijna niet. Daarom hebben wij een tweede gekocht. Wat hebben wij er plezier van.
16 mei 2023
Mijn vorige Duux ventilator ging een maand of twee na de garantie periode kapot. Desondanks een mooie korting ontvangen van Duux voor een nieuw exemplaar. Ik heb geen moment getwijfeld om een nieuwe te kopen. Gewoon een geweldig ding!

Prima producten. Perfecte levering en communicatie.

Duux zorgt voor een perfecte uitstraling middels hun producten (en goede informatie daarover). Jammer dat de prijs vaak even slikken is maar de kwaliteit zorgt dat die pijn snel minder wordt :) Fijn om zo'n leverancier te hebben.
11 sep 2023
De ventilator doet wat het moet doen en is erg stil. dat was voor ons het belangrijjkste. De app is lastig aan de gang te krijgen met mijn telefoon ging goed met mijn tablet. Aan de app kan nog wel wat aandacht worden geschonken.
23 jul 2023
Prima kwaliteit ventilator(DXCF03) en zoals wordt aangegeven in de presentatie écht erg stil en multi-instelbaar. Een aanrader! En tevens een geweldige en zeer vriendelijke klantenservice die meedenken en doen wat ze beloven!
21 jun 2023
Vrijdagavond om 21:30 besteld, zaterdag om 08:15 een nieuwe Duux ventilator in huis. Ventilator is erg goed. Enig nadeel is dat ik een andere app moet gebruiken dan een duux ventilator die ik 2 jaar geleden kocht.
NV
Niels v.
Vianen
18 jun 2023

Stille Ventilator met mooi design

Via consumentenbond getipt op deze mooie , stille fijn afstelbare ventilator. Ok hij is stuk duurder dan velen maar veel degelijker, mooier, stiller en ook via app te bedienen omdat hij zoveel mogelijkheden heeft.
17 mei 2023
Fantastisch merk. Software matig een beetje een zooitje met twee verschillende apps maar de hardware is echt fantastisch. Ik heb de Whisper Fan, Blizzard Airco en Threesixty heater en ze werken allemaal top-notch
12 sep 2023

Prachtige ventilator echt stil

Drie jaar geleden de eerst gekocht voor in de huiskamer heerlijk stil nu een gekocht voor de slaapkamer de eerste met batterij maar eerlijk gezegt nog niet gebruikt nu een zonder batterij ons bevalt hij goed..