Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

23 jun 2023
De Duux ventilator besteld maar werdt niet bezorgd door DHL, maar na goed overleg met Duux hebben ze een nieuwe zending aangemaakt met DPD en die was de volgende dag in mijn bezit. Top geregeld door Duux team.
AV
Ans v.
Vlijmen

Super stille ventilator!

Al zo lang op zoek naar een goede (stille) ventilator voor de slaapkamer. Eindelijk gevonden op jullie website! Én ook nog in een fancy kleur die perfect matcht met de kleur van de slaapkamer. Een aanrader!
30 jul 2023
Erg goede en snelle servicedesk. Na problemen met de Rev1 een Rev2 ontvangen en werkt nu prima. Google Assistant ondersteuning is nu nog enkel aan/uit maar komt meer. Via de app veel meer mogelijkheden.
Meerdere producten bij Duux. Na verkoop is zéér reactief… Klein minpunt zijn de connecties met de app, een apparaat gaat makkelijker dans de andere, maar kan met mijn verbinding ook te maken hebben.
18 nov 2023

super geholpen

Mooi en goed product. Ook goed geholpen bij de levering, want transmision, die zou het pakket leveren, is helaas niet bereikbaar en overlegd niet voor de levering. Dit laatste moeten ze iets mee doen

De producten zijn geweldig…

De producten zijn stuk voor stuk geweldig die wij aangeschaft hebben. Ik wordt op de hoogte gehouden wanneer ik filters moet kopen en als ik ergens op de site niet uitkomt word ik perfect geholpen.

echt heel stil

eenvoudig in elkaar te zetten en het allerbelangrijkst, hij is ECHT heel stil tot ongeveer stand 6. heel erg fijn in je slaapkamer……. de draaiende kop is ook een fijne optie. al met al zeer tevreden
17 jun 2023
We hebben 2 producten van jullie Duux flex ventilator & de kantoor variant, Kantoor variant hebben wij in de slaapkamer staat ,en is daar prima voor Wij hebben de hele dag zon en het helpt prima
19 jul 2023

Mooi design en geluidsarm

Het design en dat het zo geluidsarm is! De handleiding is eigenlijk best simpel en de montage heel intuïtief, alleen het boekje waar alles in staat is echt heel klein. Iets groter zou helpen.
20 jul 2023

Goede kwaliteit Apparaten en snelle levering

Een 5de ventilator aangeschaft , deze keer direct bij Duux. De ventilatoren zijn echt erg rustig en op lage standen bijna stil en toch krachtig. Dit is de 2de ventilator die wij cadeau doen!
17 aug 2023

Prima ventilator. De smart flex.

We hadden al een ventilator van Duux. Deze bevalt zo goed dat we er nog 1 hebben gekocht. Ze zijn echt heel erg stil. Zeer geschikt voor op de slaapkamer. WiFi is een hele fijne toevoeging
14 jun 2023

Heel goed!

Snel verstuurd, met track & trace code en een goede indicatie wanneer het pakket bezorgd zou worden. Mooi en goed verpakt, met duidelijke handleiding en natuurlijk een super product!
22 aug 2023

Waarom Duux.

Het product is perfect. Nog nooit zo’n geruisloze ventilator gehad. Hij staat elke nacht aan en stoort ons niet. Ook klantenservice is adequaat en helpt snel. Ik ben dus tevreden.
LO
Leonie O.
Kerkrade
13 jun 2023

Zeer goede fluisterzachte ventilator met grote werking

Zeer goede, extreem fluisterzachte ventilator. Door de vele standen en rotatierichtingen merk je deze ventilator bijna niet, maar je merkt het uitzonderlijk goed. Echte aanrader!
7 jul 2023
Ik heb een duux ventilator. Heb daar los een batterij voor besteld, er ging iets mis met de levering, maar dat is SUPER snel en heel netjes opgelost. Ik ben heel tevreden !!!
25 jun 2023
De stilte waarmee zijn werk doet. Aandachtspuntje: het opbergsysteem voor de afstandbediening hangt te los. Als het vastgeklikt zou kunnen worden zou dat prettiger zijn.
Antwoord van Duux
26 jun 2023
Bedankt voor de feedback! We gaan het doorgeven aan onze afdeling productontwikkeling :-)
18 jun 2023

Stille ventilator, veel standen, afstandsbediening

De ventilator heeft veel verschillende standen en zelfs bij een lage stand voelt het fijn, verkoelend. En belangrijkste voor ons is dat het een erg stille ventilator is.
9 jun 2023

Fantastisch product

Goede website, snelle communicatie en een probleem werd snel verholpen. Ventilators werken perfect, veel instel mogelijkheden en een goede app. Zeker aan te bevelen!
16 jun 2023
stille ventilator, snel geleverd. Wel wat aan de dure kant en met een kleine afstandsbediening die soms wat lastig te gebruiken is - net anders werkt dan ik denk.
10 jun 2023

Draadloos top waaier

Prettige standen, fijn dat hij draadloos is. Gemakkelijke bediening. Timer functie erg fijn voor op de slaapkamer en geluid is ook echt minimaal dus een top ding!