Lucardi Juwelier Leidschendam

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

De vriendelijke verkoopster met hoofddoek heeft mij goed en vriendelijk geholpen deed erg haar best om goed te helpen met de kortingen ze vroeg de ander advies en deze kwam van achter geërgerd haar helpen. Dit komt niet leuk over bij klanten. Dus er valt nog veel aan collegiale tijd en sfeer te doen hier. Ook de etalages zagen er erg rommelig en stoffig uit. Zonde want het is een mooie winkel. Geef sfeer en positieve tijd aan elkaar.

7 jul 2023
De dames(kinderen?) kunnen de druk nauwelijks aan. Uiteindelijk iets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. De manier waarop het is ingepakt is armoedig te noemen... Jammer Lucardi. Verkeerde bezuinigingen....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leidschendam

Zorg netheid en behulpzaamheid voor elkaar.

25 apr 2024
Ik kon wat ik zocht makkelijk vinden
3 mei 2024
Nette winkel, behulpzaam personeel
6 mei 2024
2 mei 2024
28 apr 2024
Erg fijn geholpen, uit eindelijk een ring uit de etalage genomen, vanwege de maat, deze werd eerst nog netjes schoon gemaakt, nadat ik had aangegeven dat hij wel een beetje vies was.
18 apr 2024
Goed en vriendelijk geholpen. Alleen maar 1 verkoopster aanwezig dus moest ff wachten voor ik geholpen werd.
Ruime sortering, memberakties, goede service!!

Algemene mening

Hele aardige medewerker! Ik had met mijn moeder een leuk cadeautje kunnen kopen voor mij zusje. Wel jammer dat je niet automatisch een tasje bij je aankoop krijgt. Verder was de indeling ook goed overzichtelijk en de glazen etalages waren schoon!
16 mrt 2024
Goede service, vriendelijk personeel, hele mooie winkel met mooie en leuke sieraden.
Goed geholpen en advies gekregen
Snelheid van de service. Verbeterpunt is misschien wat meer opties laten zien qua aanbod.
Goede service, ruim gesorteerd en vooral betaalbaar
29 okt 2023

Goede service in de winkel

Ik had online een stalen armband gekocht voor bedels maar de stopper paste niet. In de winkel lukte het ook niet totdat ze erachter kwamen dat de stopper alleen op de zilveren armband paste. Ze hebben mijn stalen armband retur genomen en ik heb de zilveren gekocht. De dames van de winkel hebben mij super goed geholpen en de retour voor mij geregeld.

Vriendelijke collega, goede service

Collega was erg vriendelijk en bereikbaar. Ze kon ons goed advies geven en leek echt persoonlijk geïnteresseerd te zijn. Ze gaf het gevoel dat we echt gewaardeerd werden en dat ze er was om ons te helpen. Ze had ons ook geholpen met het armbandje omdoen en ze was erg vriendelijk, spontaan en verwelkomde ons echt.
7 jun 2023
Artikel niet in winkel beschikbaar Op de site stond dat er een artikel bij de winkel lag maar was er niet Medewerkers kunnen hier natuurlijk niks aan doen en waren verder vriendelijk
LD
Lennard D.
DIRKSLAND

Lang wachten

Er kwam niemand naar ons toe en dat met 3 man personeel achter de balie. Toen we geholpen werden ging het goed, maar het enthousiasme spatte er niet vanaf.