Lucardi Juwelier Leidschendam

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden300 beoordelingen in totaal

23 sep 2023
Het was heeeel erg druk in de Leidschendams Lucardi op zaterdagmiddag. Meisje wat mij hielp had nog geen tijd gehad om te lunchen/eten. Maar toch hielp zij mij heel vriendelijk. Ze graveerde een kinderbestekje voor mij en vroeg mij na 45 min terug te komen. Ze was nog klanten en mij aan t helpen en heeft totaal geen pauze genomen!! Een topper van een verkoopster.

7 jul 2023
De dames(kinderen?) kunnen de druk nauwelijks aan. Uiteindelijk iets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. De manier waarop het is ingepakt is armoedig te noemen... Jammer Lucardi. Verkeerde bezuinigingen....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leidschendam

Tevreden klant!

Ik ben altijd graag te vinden in de lucardi in de mall of the netherlands om mijn vrouw te verwennen.De gouden sieraden die ik daar aanschaf zijn van prima kwaliteit en scherp geprijsd,ook word ik altijd goed geholpen door het vriendelijke personeel!Tot snel weer.
Erg fijn geholpen, uit eindelijk een ring uit de etalage genomen, vanwege de maat, deze werd eerst nog netjes schoon gemaakt, nadat ik had aangegeven dat hij wel een beetje vies was.
Het personeel is altijd super vriendelijk. De keren dat ik binnen ven geweest heb ik altijd super positief ervaren. Er hangt een fijne sfeer in de winkel. Complimenten aan de dames!

Vriendelijk, inspirerend en prachtig!

De medewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam, de winkel ziet er mooi en inspirerend uit en de producten zijn heerlijk om te dragen!😍

Ketting

Al heel lang op zoek naar een mooie kruis ketting en nu eindelijk gevonden bij Lucardi een hele goede service en ik kom zeker terug
Personeel neemt de tijd voor je en adviseert goed, ben heel blij met mijn aankoop. Mooie herinneringen aan mijn 60ste verjaardag
18 apr 2024
Goed en vriendelijk geholpen. Alleen maar 1 verkoopster aanwezig dus moest ff wachten voor ik geholpen werd.
Alles was makkelijk te vinden in de winkel. Ik had geen moeite met het product zoeken dat ik zocht.
IO
Ingrid O.
Leidschendam
24 apr 2024

Top service

Snel binnen en geweldige sieraden voor een schappelijke prijs
RS
Rach S.
Den haag
Vriendelijke medewerkster, behulpzaam en denkt mee.
13 apr 2024
Erg vriendelijk personeel en een prachtige winkel!
Vriendelijke medewerkers en snel geholpen!
Voldoende aanbod en vriendelijk geholpen
Klantvriendelijkheid, goede kwaliteit!
Ik kon wat ik zocht makkelijk vinden
Er word fijn gehandeld in de winkel
Nette winkel, behulpzaam personeel
14 apr 2024