Lucardi Juwelier Leidschendam

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

De vriendelijke verkoopster met hoofddoek heeft mij goed en vriendelijk geholpen deed erg haar best om goed te helpen met de kortingen ze vroeg de ander advies en deze kwam van achter geërgerd haar helpen. Dit komt niet leuk over bij klanten. Dus er valt nog veel aan collegiale tijd en sfeer te doen hier. Ook de etalages zagen er erg rommelig en stoffig uit. Zonde want het is een mooie winkel. Geef sfeer en positieve tijd aan elkaar.

7 jul 2023
De dames(kinderen?) kunnen de druk nauwelijks aan. Uiteindelijk iets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. De manier waarop het is ingepakt is armoedig te noemen... Jammer Lucardi. Verkeerde bezuinigingen....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leidschendam

Zorg netheid en behulpzaamheid voor elkaar.

Aanrader

Zeer vriendelijke verkoopsters in deze winkel. Namen de tijd en pakten mijn kadootje mooi in. Ook leuke sieraden in het goud en betaalbaar.
28 apr 2024
Personeel neemt de tijd voor je en adviseert goed, ben heel blij met mijn aankoop. Mooie herinneringen aan mijn 60ste verjaardag
Shoppen met en voor twee kinderen op een missie. Hierbij zeer vriendelijk geholpen door het behulpzame en geduldige personeel!
1 mei 2024
Alles was makkelijk te vinden in de winkel. Ik had geen moeite met het product zoeken dat ik zocht.
Hele aardige en gezellige dame! Behulpzaam en klantvriendelijk.
IO
Ingrid O.
Leidschendam
24 apr 2024

Top service

Snel binnen en geweldige sieraden voor een schappelijke prijs
De medewerkster was heel geduldig, en ze gaf me goed advies.
Was snel aan de beurt met een verkoopster die kundig was
RS
Rach S.
Den haag
2 mei 2024
Vriendelijke medewerkster, behulpzaam en denkt mee.
2 mei 2024
Voldoende aanbod en vriendelijk geholpen
25 apr 2024
Ik kon wat ik zocht makkelijk vinden
30 apr 2024
Er word fijn gehandeld in de winkel
Vriendelijk en deskundig geholpen.
3 mei 2024
Nette winkel, behulpzaam personeel