lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

16 aug 2023
Nou ben pas voor hét cliënt En ik hoor dat leveringen lang duren Maar ik moet wel snel betalen Welnu ik vanmorgen al de betaling gepost Het kon helaas niet sneller Hét is onderweg Gr J S
17 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
16 aug 2023
Duidelijk communicatie. Mooi product voor een mooie prijs
16 aug 2023

Bedankt voor snel oplossen.

Mijn vragen zijn goed beantwoord en hiermee goed opgelost.
15 aug 2023
afhandeling is wel heel traag, duurt meer dan een week voordat je het in huis hebt
16 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
13 aug 2023
Vriendelijke te woord staan en meedenken voor een oplossing
10 aug 2023
6 aug 2023
5 aug 2023
Goed verpakt, goed artikel.
5 aug 2023
Netjes binnen een week geleverd
2 aug 2023
WS
Wim S.
Reusel
1 aug 2023
Betrouwbaar met een goede communicatie , als het om wat voor een reden wat langer duurt. Een goed bedrijf met goede spullen.
1 aug 2023
Een heel gerichte benadering. En als je vragen zou hebben is er gelukkig nog een klantenservice nummer om te bellen. Maar dat was niet nodig.
WE
Willeke de de E.
Steenbergen nb
Ik vind het een fijne plafonnière geeft ook heel veel licht af waar ik heel blij van wordt Met vriendelijke groeten mevr W de Vos-van Eekelen
Prima product en snelle levering

Ledverlichting

veel keuze en snelle, correcte levering
HM
Harry M.
Veghel
Keurig op tijd geleverd, zeer goede verpakking, mooi product.
28 jul 2023
Aansluiting bij een betrouwbare internet winkel keten
Antwoord van lampenmanie.nl
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
26 jul 2023
Alle is in orde: snelle levering en het product is naar wens.
26 jul 2023
Mooie lamp Snelle bezorging