lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

26 jul 2023
Keurig en op tijd
25 jul 2023
Betere kennis van de producten of betere communicatie met technische dienst.
23 jul 2023
Snelle levering, goede kwaliteit, goed ingepakt verstuurd.
23 jul 2023
De snelle bezorging en het telefonisch contact voor de serves
22 jul 2023
Snelle en correcte levering . Product kwam overeen met wat wij verwachtten.
21 jul 2023
21 jul 2023
Super
20 jul 2023

Plafonnière bruin

Erg mooie lampen en dat voor deze prijs super! En zorgvuldig verpakt! Helemaal tevreden ga hier zeker vaker bestellen.
20 jul 2023
18 jul 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, besteld op 11 juli
18 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling.De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Uw pakket is onderweg naar u en kunt u volgen met deze link, https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=en&itemCode=323211383300002194759030&postalCode=2220. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
16 jul 2023
JK
Jolanda K.
Westland
13 jul 2023
Verkeerde materialen geleverd na lang wachten Om ze retour te sturen moet je er te veel tijd in steken Nu hopen dat het geld nog terug geboekt wordt
13 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
12 jul 2023
11 jul 2023
betrouwbare webwinkel, op tijd ontvangen en goed verpakt. Ik kan de zaak aanraden
product is zoals omschreven. Wel graag duurzamer verpakkingsmateriaal of minder
9 jul 2023
mijn bestelling is nog steeds niet geleverd dus daarom skecht
9 jul 2023
Goede communicatie Snelle levering
8 jul 2023
Het is bezorgd zoals afgesproken
7 jul 2023
Alles was goed alleen ik miste van de lamp in het zakje 2 rubbertjes voor het stoten nacht kastjes lampjes