lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

11 mei 2023

Fouten internetsite

Er staan producten op de site die ze niet kunnen leveren. Ook geen vermelding "niet leverbaar" o.i.d. Kan ze wel bestellen. Dan dient er betaald te worden. DAARNA pas een melding dat ze niet kunnen leveren. Pluspunt: wel snel geld teruggestort.
12 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen over de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
20 aug 2023
Produkt is nog niet binnen Inmiddels 8 dagen geleden Ik zou voortaan adviseren , dat iets niet op voorraad is En niet elke keer een mail sturen dat het druk is
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Ons magazijn is momenteel erg druk en helaas duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. Zodra bestellingen zijn verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
29 aug 2023
Lamp besteld na 1 week nog niets ontvangen problemen met nieuwe logistic systeem. Stond nog steeds niet op verzenden.daar. order laten annuleren.
30 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
5 okt 2023
bestelling betaalt op 25 sept 2023 op 5 oktober helaas nog altijd niet geleverd, erg lange levertijden
5 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw bestelling, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
3 okt 2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Duurt wel lang.
4 okt 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
18 jul 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, besteld op 11 juli
18 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling.De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Uw pakket is onderweg naar u en kunt u volgen met deze link, https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=en&itemCode=323211383300002194759030&postalCode=2220. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
14 jun 2023
Bij bestellen stond black light maar dat is het niet
16 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Lenka, Klantenservice
16 okt 2023
Sneller leveren tot op heden niets !! Ontvangen.
16 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. We zien dat uw pakket is onderweg met bezorgen. U zou het vandaag of morgen moeten ontvangen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Lenka, Klantenservice
27 aug 2023
Snellere levering
28 aug 2023
Beste mevrouw van Velzen, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
DV
Daan V.
Klundert
18 aug 2023
Sneller leveren
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Ons magazijn is momenteel erg druk en helaas duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. Zodra bestellingen zijn verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice