lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

3 jun 2023

Top klantenservice

7 jun 2023

Compleet assortiment, scherpe prijzen en probleemloze levering. Veel online commentaar gezien over lange levertijden, maar vanuit Tsjechië in een paar dagen thuis afgeleverd! Dat is toch gewoon top?
11 jun 2023

Prima

Was een beetje huiverig om te bestellen ivm recensies. Maar heb niks te klagen! Makkelijk om te bestellen, duidelijke communicatie dmv mail en snelle levering.
1 aug 2023
Een heel gerichte benadering. En als je vragen zou hebben is er gelukkig nog een klantenservice nummer om te bellen. Maar dat was niet nodig.
WE
Willeke de de E.
Steenbergen nb
Ik vind het een fijne plafonnière geeft ook heel veel licht af waar ik heel blij van wordt Met vriendelijke groeten mevr W de Vos-van Eekelen
6 okt 2023
Levertijd 1 week ,vanaf bestel datum bijna iedere dag op de hoogte gehouden status van bestelling . Artikel perfect afgeleverd
WS
Wim S.
Reusel
1 aug 2023
Betrouwbaar met een goede communicatie , als het om wat voor een reden wat langer duurt. Een goed bedrijf met goede spullen.
24 jun 2023
Stekkers besteld maar waren de verkeerde Geannuleerd voor ze waren verzonden, direct mijn geld teruggestort gekregen, top!
20 jul 2023

Plafonnière bruin

Erg mooie lampen en dat voor deze prijs super! En zorgvuldig verpakt! Helemaal tevreden ga hier zeker vaker bestellen.
6 mei 2023
Snelheid levering. Reële prijs.Gelukkig bij jullie nog te leveren. In heel Nederland niet meer te verkrijgem.
7 jul 2023
Alles was goed alleen ik miste van de lamp in het zakje 2 rubbertjes voor het stoten nacht kastjes lampjes
17 okt 2023
Wat een geweldige mooie lamp,zelfs nog mooier als op de foto Echt een aanrader
6 jun 2023
Snelle levering, producten uitstekend 👍 Aardige nette bezorger. Super prijs-kwaliteitverhouding.
15 mei 2023

Super!

Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden. Top! En heel blij met de bestelde producten👌
11 jul 2023
betrouwbare webwinkel, op tijd ontvangen en goed verpakt. Ik kan de zaak aanraden
3 okt 2023

Super mooie lampen

Na telefonisch overleg alles besteld en netjes verpakt binnen gekomen super mooi
EV
E V.
Huizen
7 okt 2023

Leuke produkten

Voor het eerst hier besteld, zeer tevreden. Goed verpakt en leuke produkten.
22 jul 2023
Snelle en correcte levering . Product kwam overeen met wat wij verwachtten.
19 mei 2023
Bij verkeerde postcode hebben ze betaling terug gestort,geweldig.
6 mei 2023
Snelle levering van het juiste artikel voor een redelijke prijs