Lucardi Juwelier Etten-Leur

462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden681 beoordelingen in totaal

27 okt 2023
Goed geholpen bij de aanschaf van een mooi horloge. Tevens direct op maat gemaakt. Vriendelijk personeel in de vestiging Etten-Leur.

In de winkel stonden 2 klanten. Wij waren dus tweede. De verkoopster was met de eerste klant bezig. Wij bleven netjes wachten bij de oorbellen welke mijn dochter wilde. Tussendoor kwam de derde klant binnen. Ondanks dat wij lang stonden te wachten is de verkoopster naar de klant gegaan die net binnen kwam. De verkoopster op aangesproken. Ik kreeg te horen dat ze niet gaat bij houden wie eerste was. In de winkel waren 2 klanten. Ik kan me voorstellen bij volle winkel maar toch niet met 2 klanten. Ik vond het echt niet netjes. Geen woord van sorry of iets anders.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Etten-Leur

27 apr 2024
Klantvriendelijk personeel Helpen je goed Leggen dingen redelijk aan de goede kant op Klanten vertellen dat ze zo bij je komen als ze bezig zijn met andere klanten en niet klanten lang laten wachten
22 apr 2024
Vandaag gaatjes gaan schieten voor mijn dochtertje. Dames in de winkel hebben erg hun best gedaan, omdat mijn dochtertje het erg spannend vond.
23 apr 2024

Klant aanspreken door stagiaire

De stagiaire sprak ons minder netjes aan.Gelukkig nam een vaste medewerkster het over en werden we netjes en vriendelijk geholpen.
we werden goed geholpen maar moesen wel in de rij gaan staan om iemand die ons kon helpen
vriendelijke verkoopster
19 apr 2024
Behulpzame medewerkster
Vriendelijk geholpen.
31 mrt 2024
Er werd een paar keer door verschillende dames gevraagd of ze konden helpen en toen ik vraag had werd ik prima geholpen en geen moeite was teveel
Ik werd snel geholpen en de winkelmeisje was vriendelijk
verkoopster bood goede informatie en tips
20 mrt 2024

Fijn geholpen!

Vriendelijke, enthousiaste verkoopster.
Heeel goed en vriendelijk geholpen.
Vriendelijk en goed advies
17 mrt 2024

Super goed geholpen in Etten leur

Super goed geholpen in Etten-Leur hele fijne medewerksters
Personeel was erg vriendelijk en heeft me goed geholpen
Vriendelijke bediening.