gocustomized.nl- Logo - Beoordelingen

gocustomized.nl
Beoordelingen:

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.963 beoordelingen in totaal  

3,80
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooie hoesje, snel gedrukt en voor een goede prijs. De software om het te ontwerpen werkt ook erg goed. We hebben er al meerdere laten drukken in het verleden en daaruit is gebleken dat de kwaliteit ook erg goed is

de meest kritische beoordeling

6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een verwachtte aankomst tijd, 1 á 2 werkdagen. Na een week, nog niks binnen. Na het lezen van de reviews dacht ik, dit is een verloren zaak, bestelling geplaatst bij een andere webshop. Toen ik vervolgens het pakketje kreeg, dacht ik eerst dat het van de andere webshop was, maar was van gocustomized. Product was naar verwachting, alleen wat laat geleverd.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gocustomized.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Krijg iets anders binnen

Ik heb 3 keer een nieuwe moet krijgen voor
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
20 mrt 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling door een fout in de automatische verwerking opnieuw moeten doen, bij de nieuwe bestelling ontbreken de cadeaus die bij de 1e bestelling wel zaten. Proberen hierover contact te krijgen is kansloos, beland alleen maar in loops met automatische mails. Teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
5 sep 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het hoesje leek niet op het ontwerp. Alles stond er scheef op dan hoe het op het ontwerp was gemaakt. Jammer dit, teleurstellende moederdag cadeau uiteindelijk. Ik ga niet een foto erbij zetten omdat mijn zoontje op de afbeeldingen van het hoesje staat.
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
25 mei 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
het bestelde nog steeds niet ontvangen, wel iedere dag gedurende 2 weken een mail dat het vertraagd is. Heel vervelend
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
21 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken en bestellingen nakomen/leveren. Geen reactie op bestellingen. Geen antwoord op annuleringen of retouren.
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op het plaatje stond wat veel anders en ik kreeg 2 verschillende dingen maar ze waren wrl mooi dus
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
28 jun 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel nog niet ontvangen. Besteld 2 augustus, zou snel geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
28 aug 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
de foto is absoluut slecht van kleur veeeeel te rood
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
2 aug 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gocustomized.nl
28 aug 2023
Hallo! We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team