gocustomized.nl- Logo - Beoordelingen

gocustomized.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.963 beoordelingen in totaal

Mooie hoesje, snel gedrukt en voor een goede prijs. De software om het te ontwerpen werkt ook erg goed. We hebben er al meerdere laten drukken in het verleden en daaruit is gebleken dat de kwaliteit ook erg goed is

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een verwachtte aankomst tijd, 1 á 2 werkdagen. Na een week, nog niks binnen. Na het lezen van de reviews dacht ik, dit is een verloren zaak, bestelling geplaatst bij een andere webshop. Toen ik vervolgens het pakketje kreeg, dacht ik eerst dat het van de andere webshop was, maar was van gocustomized. Product was naar verwachting, alleen wat laat geleverd.

Beoordelingen voor gocustomized.nl

14 apr 2024
Ik heb die verkeerde hoesje besteld maar ik kan nergens een email sturen. Mij mail wordt teruggestuurd. Ik wil graag antwoord hier op. Het product zelf is mooi.
Antwoord van gocustomized.nl
16 apr 2024
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team

Matige service, matig product

Eerste bestelling werd meerdere keren vertraagd. Had overigens eerst alleen de Smart Case besteld omdat ik niet doorhad dat je er apart een backcase bij moest kopen. Deze Smart Case zou met een magneet vast moeten kunnen plakken aan je device, maar deed dat totaal niet. Met de backcase erbij functioneert het, maar voor ruim 40 euro had ik toch wel een steviger geheel verwacht.
Antwoord van gocustomized.nl
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team