gocustomized.nl- Logo - Beoordelingen

gocustomized.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.963 beoordelingen in totaal

Mooie hoesje, snel gedrukt en voor een goede prijs. De software om het te ontwerpen werkt ook erg goed. We hebben er al meerdere laten drukken in het verleden en daaruit is gebleken dat de kwaliteit ook erg goed is

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een verwachtte aankomst tijd, 1 á 2 werkdagen. Na een week, nog niks binnen. Na het lezen van de reviews dacht ik, dit is een verloren zaak, bestelling geplaatst bij een andere webshop. Toen ik vervolgens het pakketje kreeg, dacht ik eerst dat het van de andere webshop was, maar was van gocustomized. Product was naar verwachting, alleen wat laat geleverd.

Beoordelingen voor gocustomized.nl

Late levering

16 dec 2023

Snel stukjes eraf

Op zich een geweldig hoesje en snel ontvangen. Maar na 2 weken zijn er hier en daar al schilfertjes van het hoesje af. Jammer
20 mei 2023

Heel uniek !

Heel persoonlijk hoesje, past goed! Enige minpuntje is dat de foto witte breuklijntjes krijgt op de vouwlijnen.