Intoleran

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Intoleran voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeker tevreden. Na wat proefmonsters geprobeerd te hebben ben ik uitgekomen op lactase 10.000. Aangezien het aangetoond is dat ik intolerant ben voor lactose kan ik met deze pillen beter het eten verdragen. Ik let weliswaar goed op het eten en beperk veel in de lactosebevattende levensmiddelen. Maar schat ook nog vaak niet goed in of 1 pil lactase 10.000 genoeg is voor de vertering van een maaltijd. Kom erachter dat ik er vaak minimaal 2 nodig heb. Dit omdat er in zoveel dingen lactose zit…

LS. Donderdagavond, voor 22.00uur, mijn bestelling gedaan. Zou vrijdag bezorgd worden, tussen 11.00uur en 21.30 uur. Thuis geweest, niet bezorgd. Zou 2e Paasdag bezorgd worden, 11.00u - 15.00uur, thuis geweest, niet bezorgd. Zou woensdag, 3-4 komen, tussen, 11.00 - 15.00uur. Om 13.00 uur, gaat de intercom, ik open de voordeur, loop naar de tussendeur, en trap, zie, de chauffeur wegrijden!!!! Het pakje, is beneden, in de hoek, gesmeten, en bezorger weg!!!! Vindt dit geen manier van doen, zit dringend op de supplementen te wachten. Al met al, duurt het 6 dagen, om te bezorgen, en het wordt niet PERSOONLIJK overhandigd. En de onrust, dat het maar niet wordt bezorgd. Zou bijna contact op nemen met Radar, of NVWA, waar mijn dochter werkzaam is! Hoop, dat uw reactie, naar het vervoersbedrijf, verbetering, geeft. Heb zelf deze ervaring niet! Afpoeier systeem!!!! Met vriendelijke groet, Marieke Keizer

Beoordelingen voor Intoleran

heel tevreden, geen opmerkingen

Meer variatie, minder buikpijn

Door het gebruik van Intoleran quatrase forte kan ik met gevarieerd eten met veel minder klachten. Een avondje uit eten is nu weer goed mogelijk en een keer een gevarieerde maaltijd ook, echt heel fijn.
Geweldige producten waar ik heel veel aan heb. Informatieve website en goede service.
Snelle levering, jammer van de veel te grote doos met een klein potje erin.
de test

Prima pillen

Wat moet ik zeggen? Goede levering, goede pillen. Prima
Antwoord van Intoleran
Bedankt voor je mooie review!

Mijn bestelling werd de dag erna al geleverd.
Antwoord van Intoleran
Super dat je bestelling zo snel al geleverd werd! Bedankt voor je positieve review.
Goed spul en heb het idee dat het mij helpt. Nadeel dat het best prijzig is.
Product werkt uitstekend. Misschien op de bestelpagina de keuze geven of je het product door DHL of PostNL bezorgd wil hebben (DHL bezorgd waar ik woon heel slecht).