Intoleran

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Intoleran voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeker tevreden. Na wat proefmonsters geprobeerd te hebben ben ik uitgekomen op lactase 10.000. Aangezien het aangetoond is dat ik intolerant ben voor lactose kan ik met deze pillen beter het eten verdragen. Ik let weliswaar goed op het eten en beperk veel in de lactosebevattende levensmiddelen. Maar schat ook nog vaak niet goed in of 1 pil lactase 10.000 genoeg is voor de vertering van een maaltijd. Kom erachter dat ik er vaak minimaal 2 nodig heb. Dit omdat er in zoveel dingen lactose zit…

LS. Donderdagavond, voor 22.00uur, mijn bestelling gedaan. Zou vrijdag bezorgd worden, tussen 11.00uur en 21.30 uur. Thuis geweest, niet bezorgd. Zou 2e Paasdag bezorgd worden, 11.00u - 15.00uur, thuis geweest, niet bezorgd. Zou woensdag, 3-4 komen, tussen, 11.00 - 15.00uur. Om 13.00 uur, gaat de intercom, ik open de voordeur, loop naar de tussendeur, en trap, zie, de chauffeur wegrijden!!!! Het pakje, is beneden, in de hoek, gesmeten, en bezorger weg!!!! Vindt dit geen manier van doen, zit dringend op de supplementen te wachten. Al met al, duurt het 6 dagen, om te bezorgen, en het wordt niet PERSOONLIJK overhandigd. En de onrust, dat het maar niet wordt bezorgd. Zou bijna contact op nemen met Radar, of NVWA, waar mijn dochter werkzaam is! Hoop, dat uw reactie, naar het vervoersbedrijf, verbetering, geeft. Heb zelf deze ervaring niet! Afpoeier systeem!!!! Met vriendelijke groet, Marieke Keizer

Beoordelingen voor Intoleran

25 apr 2024
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je zo'n slechte ervaring met de verzending hebt gehad, onze excuses hiervoor. Wij zullen je bericht doorgeven aan onze verzendmaatschappij, hopelijk gaat de verzending de volgende keer beter.
Ik heb voor niks betaalt, deze medicijnen doen niks
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat onze supplementen niet voor je werken. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, hopelijk kunnen we samen achterhalen waarom de supplementen niet voor jou werken.
Werkt niet

Dus eigenlijk geen sterren

Heb m’n bestelling 2x lactase drops nog steeds niet ontvangen, zit er heel de week al op te wachten, zit zonder, maar is wel betaald! Mss dat daar verbetering in komt. Dus een foto erbij kan ook niet!
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je je bestelling van 4 dagen geleden nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen over je bestelling. Ik zal via de mail contact met je opnemen, dan kunnen we opzoek gaan naar een passende oplossing.
10 feb 2024
De intoleran is helemaal niet slecht. Maar ik verdraag het gewoon niet.
4 feb 2024

7 days - no difference

Been using for 7 days now. No difference.
Antwoord van Intoleran
I'm sorry to hear that you didnt experience an effect yet. I see that you ordered the once a day, this product has a 5-14 days introduction period, it could be the case that it takes 14 days before the once a day helps to digest lactose. I recommend you to try the once a day a little longer!
14 nov 2023
1e keer werd een verkeerd product gestuurd, via het contact formulier contact gezocht en geen reactie. 2e gemaild en toen werd er onverschillig gereageerd. Uiteindelijk is er ruim een week later geleverd zonder ook maar 1x excuses te maken.
21 nov 2023
Beste Leon, Vervelend dat je onze levering en service zo slecht ervaren hebt. Bij deze wil ik daar als nog graag mijn excuses voor aanbieden. Hopelijk ben je wel tevreden over onze producten!
een veel te grote doos voor een klein brievenbus pakje, waardoor ik plotseling thuis moet blijven. Levering later dan verwacht.
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je pakketje in zo'n grote doos bezorgd is. Helaas gaat het bij een automatisch inpak proces wel eens mis en wordt de bestelling in een te grote doos ingepakt, onze excuses hiervoor. Hopelijk heb je wel baat bij het gebruik van onze producten!
Buikpijn sinds eerste gift. En extreem flatulent. Geen foto’s bijgevoegd…
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je bij het gebruik van de once a day deze extra klachten ervaart, dit kan helaas bij een klein deel van de gebruikers voorkomen. Na ongeveer 14 dagen zou je hier niets meer van moeten merken.
Ik heb wel betaald maar niets ontvangen
Antwoord van Intoleran
Goedemiddag, ik heb de bestelling opgezocht en zie dat hij volgens de verzendpartij is afgeleverd. Ik heb via de mail contact met u opgenomen!