Intoleran

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Intoleran voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeker tevreden. Na wat proefmonsters geprobeerd te hebben ben ik uitgekomen op lactase 10.000. Aangezien het aangetoond is dat ik intolerant ben voor lactose kan ik met deze pillen beter het eten verdragen. Ik let weliswaar goed op het eten en beperk veel in de lactosebevattende levensmiddelen. Maar schat ook nog vaak niet goed in of 1 pil lactase 10.000 genoeg is voor de vertering van een maaltijd. Kom erachter dat ik er vaak minimaal 2 nodig heb. Dit omdat er in zoveel dingen lactose zit…

LS. Donderdagavond, voor 22.00uur, mijn bestelling gedaan. Zou vrijdag bezorgd worden, tussen 11.00uur en 21.30 uur. Thuis geweest, niet bezorgd. Zou 2e Paasdag bezorgd worden, 11.00u - 15.00uur, thuis geweest, niet bezorgd. Zou woensdag, 3-4 komen, tussen, 11.00 - 15.00uur. Om 13.00 uur, gaat de intercom, ik open de voordeur, loop naar de tussendeur, en trap, zie, de chauffeur wegrijden!!!! Het pakje, is beneden, in de hoek, gesmeten, en bezorger weg!!!! Vindt dit geen manier van doen, zit dringend op de supplementen te wachten. Al met al, duurt het 6 dagen, om te bezorgen, en het wordt niet PERSOONLIJK overhandigd. En de onrust, dat het maar niet wordt bezorgd. Zou bijna contact op nemen met Radar, of NVWA, waar mijn dochter werkzaam is! Hoop, dat uw reactie, naar het vervoersbedrijf, verbetering, geeft. Heb zelf deze ervaring niet! Afpoeier systeem!!!! Met vriendelijke groet, Marieke Keizer

Beoordelingen voor Intoleran

28 apr 2024

Voorlopig tevreden

Voorlopig 3x gebruikt en 3x geen symptomen gehad. Nog even afwachten of het effectief op lange tijd ook werkt.
Snelle levering, jammer van de veel te grote doos met een klein potje erin.
29 apr 2024
Gebruiksvriendelijk doosje, geschikt voor meisje van 11j.
25 apr 2024
Heel makkelijk in gebruik. Handig meeneem doosje
23 apr 2024
het werkt bij mijn intolerantie :)
3 mei 2024
20 apr 2024
17 apr 2024
17 apr 2024

Dispenser inhoud.

Bij het gebruik van de eerste dispenser, had ik de indruk, dat er niet het gewenste aantal pilletjes inzat , dat werd gesuggereerd. De inhoud van de 2 dispensers, die ik onlangs ontvangen heb, ga ik nu bijhouden.

Pluspunt : Super

Pluspunt : Neem dat al een tijdje als ik buiten huis eet . Zo kan ik weer genieten van dingen die ik niet meer mocht eten . Juist spijtig dat ik nog dingen moet laten , zoals Sandwichen en Rozijnenkoeken .

Goede service

Snelle levering. Bestellen is gemakkelijk. De omschrijving voor de doeleinden per pil zou wat duidelijker kunnen, zodat je gerichter kunt kiezen welke waarschijnlijk het beste bij je past.
Antwoord van Intoleran
Helaas mogen wij door wetgeving met betrekking tot gezondheidsclaims op voedingssupplementen, cosmetische producten en medische hulpmiddelen niet alle informatie over onze producten geven op onze website. Hopelijk heb je toch het supplement gevonden waar je naar opzoek was!