goedkopekantoorinrichting.nl- Logo - Beoordelingen

goedkopekantoorinrichting.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2016
goedkopekantoorinrichting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor goedkopekantoorinrichting.nl

9 mrt 2024
Snelle service, duidelijk contact. Stoelen iets vies maar voor de prijs kun je daar niks van zeggen.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Casper, bedankt voor deze mooie review! We halen er altijd een doekje overheen maar vlekjes e.d. kunnen er zeker nog op zitten. Voor mensen die dat niet willen zit de optie stoelen reinigen erbij ;-). Nogmaals dank voor deze review en hopelijk tot een volgende keer!
16 okt 2023
Telefonische afspraak voor bezorging netjes geregeld
17 okt 2023
Beste Annette, bedankt voor deze mooie review!! Worden we erg blij van en ik zie dat er nog ruimte voor verbetering is. Dus de volgende keer gaan we nog beter ons best doen ;-). Nogmaals dank en als u nog wat nodig hebt zien we u graag terug!
29 okt 2023
Goed product, snelle levering
31 okt 2023
Beste Louis, bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de spullen en graag tot een volgende keer!