goedkopekantoorinrichting.nl- Logo - Beoordelingen

goedkopekantoorinrichting.nl

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2016
goedkopekantoorinrichting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor goedkopekantoorinrichting.nl

Goede afstemming qua levering. Prettige communicatie.
9 mrt 2024
Snelle service, duidelijk contact. Stoelen iets vies maar voor de prijs kun je daar niks van zeggen.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Casper, bedankt voor deze mooie review! We halen er altijd een doekje overheen maar vlekjes e.d. kunnen er zeker nog op zitten. Voor mensen die dat niet willen zit de optie stoelen reinigen erbij ;-). Nogmaals dank voor deze review en hopelijk tot een volgende keer!
Goede communicatie, persoonlijk, keurige aflevering op adres. Mooi product voor een goede prijs.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Tanja, heel erg bedankt voor deze mooie review! Het is altijd fijn om te lezen dat de klanten tevreden zijn met onze producten maar ook met onze manier van werken en zaken doen. Nogmaals dank en we zien jullie graag nog eens terug als jullie weer wat nodig zijn!
gebruikte stapelstoelen besteld. 2 dagen later al afgeleverd door aardige en nette bezorger.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Corne, bedankt voor je mooie review!! Ik zal je positieve commentaar doorgeven aan de chauffeur... Graag tot een volgende keer!
Bestelde producten zijn helemaal in orde.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Ger, bedankt voor deze mooie review! Altijd een opsteker voor ons om te lezen dat onze klanten blij worden van onze gebruikte producten. Graag tot een volgende keer!
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Gert, bedankt voor deze mooie review! Graag tot de volgende keer en veel plezier met jullie bestelling.
EV
Eelco v.
Haarlem

Snelle levering en topservice door hulp met inladen

Snelle levering en topservice door klaarzetten spullen en hulp met inladen
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Eelco, bedankt voor deze mooie en positieve review! Graag tot een volgende keer!
2e hands is niet nieuw Maar meestal wel een stuk goedkoper. Ok , bestelling viel uiteindelijk 50% duurder uit (100 euro maar daarna 21% btw en 35 euro verzendkosten) maar allee , beter dan ikea of leen 'boulanger' kwaliteit
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Rob, allereerst bedankt voor deze mooie review! De BTW is helaas iets waar wij niks aan kunnen doen ;-). Maar wat u zegt, het blijft kwaliteit!! Graag tot een volgende keer!
6 aug 2023

Snelle levering, flexibele opstelling.

Snelle levering van de bestelde kapstok. Nog net voor de auto geladen was nog een stellingkast besteld. Ook deze kon nog op de route meegenomen worden. Ook prettig was het directe contact met dhr. Pultrum via de WhatsApp.
14 sep 2023
Beste Henny! Wat leuk dat je even een review op onze site hebt achter gelaten. Direct contact werkt het beste als er snel geschakeld moet worden, dus vandaar even via WhatsApp! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan en uiteraard zien we jullie graag weer eens terug!
6 aug 2023
Vooraf goed telefonisch contact om ons extra te informeren over het product dat ze voor ons zouden hebben. Aflevering keurig op tijd en netjes op zijn plek.
14 sep 2023
Beste Carin, super fijn om te lezen dat het jullie goed is bevallen om bij ons te kopen! Worden we erg blij van en we zien jullie dan ook graag terug als jullie weer wat nodig hebben!!
15 nov 2023

goeie service

Prima klant contact, denken mee met je bestelling. levering is snel.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Eelke, een mooie bestelling en een mooie review! Van klanten zoals jullie, worden wij blij van!! Graag tot een volgende keer.
28 mei 2023
Fijne en goede communicatie. Vlotte afhandeling van de bestelling.
20 jun 2023
Beste Jansen, heel erg bedankt voor deze mooie, positieve beoordeling! Worden wij altijd erg blij van! Mocht u in de toekomst nog wat nodig hebben dan zien we u graag terug! Tot een volgende keer.
26 jun 2023

Top service en contact

Top service, makkelijk bereikbaar en praktische oplossingen!
29 jun 2023
Bedankt voor deze mooie review Aert! Worden we erg blij van! Mocht je in de toekomst meer kantoormeubilair nodig hebben dan zien we je graag terug! Tot de volgende keer!
16 okt 2023
Telefonische afspraak voor bezorging netjes geregeld
17 okt 2023
Beste Annette, bedankt voor deze mooie review!! Worden we erg blij van en ik zie dat er nog ruimte voor verbetering is. Dus de volgende keer gaan we nog beter ons best doen ;-). Nogmaals dank en als u nog wat nodig hebt zien we u graag terug!
13 sep 2023
goede prijs-kwaliteitsverhouding en snelle levering
14 sep 2023
Beste Fred, bedankt voor je positieve review! Alleen is er soms wat gezeur van onze kant over kleuren ;-) Maar ook dat is gelukkig goed opgelost! Graag tot een volgende keer!
20 okt 2023
Snelle service Produkten zoals beschreven Top!!!
24 okt 2023
Beste Gert, nog bedankt voor de mooie order en ook bedankt voor deze mooie waardering! Hier worden we erg blij van. Mocht je in de toekomst nog wat nodig hebben dan horen we dat graag van jou. We zien jullie graag terug! Wat ons betreft tot een volgende keer!
de persoonlijke benadering en het meedenken
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Hallo Cecilia, wat leuk dat je even de moeite hebt genomen om even een mooie review achter te laten. Hier worden wij ook erg blij van, hier doen we het voor! Heel erg bedankt en graag tot een volgende keer!!
Prima stoelen en dito service.
14 jul 2023
Beste Toon, wat een mooie review en de eerste met een foto erbij!! Mooi om te zien en erg fijn om te horen dat onze service in smaak valt, want juist hierin proberen wij ons te onderscheiden. Heel veel plezier met de bestelling en mocht je nog eens iets nodig hebben dan horen we dat graag, we zullen jullie dan met veel plezier ten dienste staan! Dus wat ons betreft tot een volgende keer!
29 okt 2023
Goed product, snelle levering
31 okt 2023
Beste Louis, bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de spullen en graag tot een volgende keer!