goedkopekantoorinrichting.nl- Logo - Beoordelingen

goedkopekantoorinrichting.nl

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden340 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor goedkopekantoorinrichting.nl

6 jul 2024

Prima service en product

Goed (telefonisch) bereikbaar bedrijf en keurig geïnformeerd over levering. Product is prima, echt nog heel netjes voor tweedehands
8 jul 2024
Beste Ellen, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze manier van werken en onze geleverde producten!! Mocht je nog eens iets nodig hebben dan houden we ons altijd aanbevolen! Graag tot een volgende keer!
Fijne stoel voor een mooie prijs
17 jun 2024
Proces van aanvraag, communicatie en levering verliep goed.
8 jul 2024
Beste Ron, bedankt voor deze review!! We zien dat er nog ruimte voor verbetering is, dus mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben dan zoude we graag de kans willen hebben om voor een 5 sterren review te gaan ;-). Hoe dan ook nogmaals dan voor de review en graag tot een volgende keer!
19 jun 2024
13 jun 2024
16 mei 2024

alles zo als gewenst!

- top product - leuke contact met de medewerker - makkelijk bezorging
8 jul 2024
Beste Alexandra, bedankt voor deze fantastische review! Hier worden we allemaal erg blij van, van dit soort reviews! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan en dat ook de product(en) zelf goed zijn. Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig zijn, dan horen we dat graag! Wat ons betreft tot ziens!!
13 mei 2024
17 apr 2024
Goede afstemming qua levering. Prettige communicatie.
8 jul 2024
Beste Janette! Bedankt voor deze mooie review!! Hier doen we het voor! Blij dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben! Veel plezier met je bestelling en tot ziens!

Uitstekende producten

Goede prijs kwaliteit verhouding
26 apr 2024
Beste, bedankt voor de mooie beoordeling!
2e hands is niet nieuw Maar meestal wel een stuk goedkoper. Ok , bestelling viel uiteindelijk 50% duurder uit (100 euro maar daarna 21% btw en 35 euro verzendkosten) maar allee , beter dan ikea of leen 'boulanger' kwaliteit
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Rob, allereerst bedankt voor deze mooie review! De BTW is helaas iets waar wij niks aan kunnen doen ;-). Maar wat u zegt, het blijft kwaliteit!! Graag tot een volgende keer!
6 aug 2023

Snelle levering, flexibele opstelling.

Snelle levering van de bestelde kapstok. Nog net voor de auto geladen was nog een stellingkast besteld. Ook deze kon nog op de route meegenomen worden. Ook prettig was het directe contact met dhr. Pultrum via de WhatsApp.
14 sep 2023
Beste Henny! Wat leuk dat je even een review op onze site hebt achter gelaten. Direct contact werkt het beste als er snel geschakeld moet worden, dus vandaar even via WhatsApp! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan en uiteraard zien we jullie graag weer eens terug!
6 aug 2023
Vooraf goed telefonisch contact om ons extra te informeren over het product dat ze voor ons zouden hebben. Aflevering keurig op tijd en netjes op zijn plek.
14 sep 2023
Beste Carin, super fijn om te lezen dat het jullie goed is bevallen om bij ons te kopen! Worden we erg blij van en we zien jullie dan ook graag terug als jullie weer wat nodig hebben!!
9 mrt 2024
Snelle service, duidelijk contact. Stoelen iets vies maar voor de prijs kun je daar niks van zeggen.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Casper, bedankt voor deze mooie review! We halen er altijd een doekje overheen maar vlekjes e.d. kunnen er zeker nog op zitten. Voor mensen die dat niet willen zit de optie stoelen reinigen erbij ;-). Nogmaals dank voor deze review en hopelijk tot een volgende keer!
gebruikte stapelstoelen besteld. 2 dagen later al afgeleverd door aardige en nette bezorger.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Corne, bedankt voor je mooie review!! Ik zal je positieve commentaar doorgeven aan de chauffeur... Graag tot een volgende keer!
Goede communicatie, persoonlijk, keurige aflevering op adres. Mooi product voor een goede prijs.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Tanja, heel erg bedankt voor deze mooie review! Het is altijd fijn om te lezen dat de klanten tevreden zijn met onze producten maar ook met onze manier van werken en zaken doen. Nogmaals dank en we zien jullie graag nog eens terug als jullie weer wat nodig zijn!
EV
Eelco v.
Haarlem

Snelle levering en topservice door hulp met inladen

Snelle levering en topservice door klaarzetten spullen en hulp met inladen
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Eelco, bedankt voor deze mooie en positieve review! Graag tot een volgende keer!
15 nov 2023

goeie service

Prima klant contact, denken mee met je bestelling. levering is snel.
Antwoord van goedkopekantoorinrichting.nl
Beste Eelke, een mooie bestelling en een mooie review! Van klanten zoals jullie, worden wij blij van!! Graag tot een volgende keer.
16 okt 2023
Telefonische afspraak voor bezorging netjes geregeld
17 okt 2023
Beste Annette, bedankt voor deze mooie review!! Worden we erg blij van en ik zie dat er nog ruimte voor verbetering is. Dus de volgende keer gaan we nog beter ons best doen ;-). Nogmaals dank en als u nog wat nodig hebt zien we u graag terug!
13 sep 2023
goede prijs-kwaliteitsverhouding en snelle levering
14 sep 2023
Beste Fred, bedankt voor je positieve review! Alleen is er soms wat gezeur van onze kant over kleuren ;-) Maar ook dat is gelukkig goed opgelost! Graag tot een volgende keer!