Lucardi Juwelier Schagen

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

Bewonderingswaardig vond ik het onuitputtelijke geduld en alle moeite die de verkoopster voor mij gedaan heeft vandaag toen ik op het nippertje een huwelijkscaudeautje wilde uitzoeken voor mijn as schoondochter. Daar waar ik op jullie site al dagen aan het stoeien ben geweest heeft zij mij geholpen. Eigenlijk had ik na het site-debacle naar een andere juwelier moeten gaan maar ben blij dat ik toch voor lucardi gekozen heb Ik doe nu heel veel schiet gebedjes dat het graveren op tijd (as donderdag) klaar is. Dat zou mijn cadeau volmaakt maken. En ik hoop dat de site in de toekomst ook werkt voor leken zoals ik .

De prijs van de oorbellen stond in de vitrine als 34,95 maar waren bij de kassa 44,99

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Schagen

Het scheelt wie er staat ik ben vanmorgen geweest die dames vantastis zo leuk geholpen ik ben 80 jaar ik weet n iet hoe de foto .moet ik zou het leuk vinden want dan kan ik weer wat bij ze kopen lieve gr jannie
3 mei 2024

Goed meegedacht

Goed advies, meegedacht. Na aankoop twijfel om er nog wat bij te kopen en toen beerje pusherig / ongeduldig waardoor ervaring eigenlijk niet positief maar toch 4* vanwege mooie kettinkje. Erg blij mee!
1 mei 2024
Ik ging voor gouden oorbellen maar die ik had gekocht hadden een veel te kort stekkertje dus kreeg ik niet in . Ik vond het heel netjes dat ik ze zo kon ruilen voor andere en die verkoopster vond ik heel erg vriendelijk een topper
Leuk geholpen
Wij werden heel vrolijk en goed geholpen vanmorgen in de winkel leuke vlotte verkoopster.
Werd in de winkel prettig geholpen bij de aankoop van een kettinkje
Kwam met leuke items.
Verkoopster neemt de tijd voor ons.
Behulpzaam en op de hoogte
17 dec 2023
Er werd veel tijd voor me gemaakt om de kijken of het horloge toch bij me om paste. Ze hebben hem op maat gemaakt en ben echt heel blij met de Service die ze daar de bieden hebben!
Vriendelijk en meedenkend personeel. Kan nog iets meer advies gegeven worden als iets niet op vooraad is voor een alternatief.
Leuke spullen. Opzich goed en vriendelijkgeholpen. De kennis over materialen mag iets beter.
Ik werd super goed geholpen. Toen ik binnenkwam werd ik netjes begroet
Altyd vriendelijke dames heel belangrijk Rensjannie@gmail.com
Ik moest betalen voor het doosje en het tasje in de winkel .
19 okt 2023
Service was erg prettig en goed. Ruimte is wel wel klein.