k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.171 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

LL
laurens l.
Rotterdam
Scherm besteld de verkeerde en terug gestuurd word er in de email gezegd dat die gemonteerd is geweest niet door mij wand de beugels die er bij zaten waren al verkeerd dus dan valt er weinig te monteren en dan nog verzend kosten betaald en nu zou ik weer verzendkosten moeten betalen om het scherm waar ik niks aan heb terug te sturen beetje jammer ik bestel hier dus niet meer
14 apr 2024

Helaas geen (aanvullende) kennis van de producten

Wat een tegenvaller. Niet een maal maar twee maal. Ik heb bij K Parts enkele producten besteld (in 3 of 4 verzendingen) voor het reviseren van een Derbi Senda. Kraaltjes en spiegeltjes gaan prima maar bij een rempomp en een kabelboom blijft er nog wel wat te wensen over. Op de webpagina staat echt wel duidelijk vermeld dat je het product moet vergelijken en andere voorbehouden....) maar als er duidelijk wordt vermeld dat het voor een Derbi Senda bedoeld is mag je toch verwachten dat het moet passen. Blijkbaar geldt dat niet voor de betreffende rempomp (de ogen waarmee je deze vast dient te zetten passen wat onderlinge afstand betreft blijkbaar niet bij ieder model Derbi Denda). Dan zou je toch verwachten dat de afstand tussen deze ogen wordt vermeld op de website, zodat je het na kan meten (of vermelden dat het niet voor ieder model Derbi Senda passend is) . Navraag bij de klanten service leverde het advies op om de afstand tussen de bevestigingsogen te meten, maar dat was dus al te laat Terugsturen mag natuurlijk, tegen betaling van de porto..... en een andere bestellen (wederom tegen betaling van de porto mag natuurlijk ook). Maar als er op de website geen vermelding staat van de afstand van de bevestigingsogen dan wordt dat een gok of dat gaat passen. Jammer. Ook heb ik een kabelboom besteld. Daar zat geen aansluitschema bij. Navraag leverde het antwoord op dat K Parts dat niet in zijn bezit heeft maar dat de kabelboom 'Plug and Play ' is. Helaas zit niet aan alle uiteinden een 'plug'. Dat heb ik wederom gemeld en toen ook de vraag gesteld of K Parts bij/via de toeleverancier een schema kon bemachtigen. Antwoord bleef even uit. Na opnieuw vragen kwam het antwoord dat de toeleverancier dat ook niet heeft. Daarmee was de kous af. Wederom jammer.
bestelling niet geleverd volgens afspraak. aan huis . wel leveringskosten betaald om aan huis te leveren. en ook om te melden, mijn bestelling was 26.50 € . melding als ik voor 32.00 € bestelde dan moest ik geen leveringskosten betalen, ik bestel extra voor samen 33.00€ .krijg weer een melding als ik voor 39.00€ bestel moes ik geen leveringskosten .ik rond mijn bestelling toch 5.99€ leveringskosten. oke geen probleem. en dan niet aan huis geleverd. na 3 meldingen
Vrijdag voor 10.00 bestelling om in de avond te ontvangen via trunks niet binnen gekomen 😡wel de mededeling dat het pas maandag komt 3 dagen later pff Had graag de zaterdag willen rijden Via de standaard route had ik het tenminste nog zondag gehad!

Flut service!

Product besteld op zaterdag, maandag binnen gekomen blijkt nu in de aanbieding voor €12 minder . K-parts wil hier niks aan doen , gewoon pech! Flut service ! Ze wisten zaterdag heus wel wat maandag de aanbieding zou zijn!
Afspraken na komen met voor 11:00 bestellen in de avond leveren! Donderdagochtend besteld maar helaas nog niks binnen, zal hopelijk dinsdagavond geleverd worden ivm de Pasen

Schandalige levering

De avond levering aanpasse heb xtra betaald nog steeds geen pakket is geleverd nu is het kwijt en zit ik met een scooter die niet rijd dus ik ni naar werk kan
Bestelling laat + verzendkosten. Ik betaal extra geld voor een bestelling die de volgende dag binnen moet komen en Dan krijg ik hem pas 4/5 dagen later.
Heb 15 onderdelen besteld heb maar 5 onderdelen ontvangen! wil de resterende onderdelen graag ontvangen!! Heb voor 420€ besteld
14 apr 2024

Nieuwe gashendel meteen kapot

Nieuwe gashendel voor decscooter uit de verpakking gehaald en meteen gebroken. En ik was zeer voorzichtig. Echt slecht hoor.
Als je het onderdeel niet hebt. Geef het even door.

Casque moto

De binnenkant van de helm en tranen
Product paste niet
Te laat bezorgd