k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.572 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

16 okt 2023
Op zondag voorradige onderdelen besteld, krijg een mail morgen in huis. Op maandag bericht ontvangen dat het dinsdag wordt. Nog geen probleem. Dinsdag het pakket geopend, slordig geschreven geschreven op pakbon , dat iets niet voorradig was en nageleverd zal worden in 2 tot 4 werkdagen. Op maandag niet de moeite nemen om een bericht via de mail te sturen dat iets niet voorradig is. Gebeld met k-parts, wordt doorverwezen om een mail te schrijven. Geen reactie. Voor het verzenden van de nalevering een bericht gestuurd dat het inmiddels overbodig was. Toch wel opsturen, dag later na ontvangst eindelijk mail, als ik het niet nodig heb kan ik het terug sturen. Retour label kost € 4,15, dus de lak wordt duurder dan het product. Voor mij geen goede service.
13 jan 2024

Ik voel mij belazerd door K-parts

Ik heb een carburateur ontvangen wat al gebruikt was. Toen ik deze uit het doosje haalde rook deze al naar benzine. Ik heb deze retour gedaan omdat hij niet past op mijn scooter. Ik heb deze dus ook nooit kunnen gebruiken. Maar nu zeggen ze bij K-Parts dat ik hem gebruikt heb omdat de carburateur naar benzine stinkt. Ook zeggen ze dat nooit gebruikte retouren opnieuw verkopen. Nou bij mij is dit wel gebeurt en voel ik mij ontzettend belazerd. Ik moest ook nog 5,95 betalen als ik hem weer terug wilde. Dit met tegenzin gedaan want om 50 euro te betalen en vervolgens dat hun het product hebben en er misschien weer een andere klant mee kunnen belazeren door deze weer te verkopen. Geld is in dit geval gewoon weggegooid.
13 okt 2023

Kortsluiting.

(Voordat u dit leest dit kan ook komen door een eenmalige fabrieks fout en ik denk niet dat dit met opzet kapot is geleverd) Hebben een CDI gekocht vervolgens proberen te starten en is er kortsluiting onstaan. na een enig tijdje rijden en daardoor is de bougie kapot en waarschijnlijk ook de ontsteking. Dit 20 euro CDI heeft mij een totaal aan 10 uur aan werk erbij gedaan (En aldus zoon 120 euro aan man uren en zoon 30 euro aan onderdelen) Huidig loopt hij nog niet en zal dit nog wel even duren voordat hij weer goed loopt. Verder wel goed verpakt aangekomen.
20 okt 2023
Product is niet compleet. Na telefonisch contact. Zegt mevrouw achter de telefoon dat ze er geen verstand van heeft. Mij niet door kan verbinden met iemand die er wel verstand van heeft liever alles via de mail doen... nee ik wil telefonisch geholpen worden.. dan Weet ze niets over de zaak zelf of je zo langs kan komen of niet zodat we samen het probleem konden bekijken... Dan maar zelf aan het product te sleutelen blijkt het gekochte product gewoon Chinese rommel te zijn. Een woord slechte service k parts!!! Bestellen nooit weer hier.
30 sep 2023
Op 26-9-2023 bestel ik een carburateur order nr 001048951 waarbij duidelijk staat en ook op de foto te zien is dat het een handchoke betreft. 27-9 komt deze binnen. Ik maak het pakje open en tot mijn verbazing zit er in de doos een carburateur met elektrische shoke. Ik bel klantenservice en word doorverwezen naar Mailen.. Affin na een volle dag mailen appen en bellen krijg ik 28-9 een retour coupon. Ook word mij verteld 27-9 dat als ik hem weer bestel ik de juiste carb krijg toegezonden.. Dus 28-9 wederom besteld met handshoke en wat krijg ik 29-9 binnen? dezelfde carb met elektrische shoke.. Weer bellen, mailen en appen. wat mij sinds al 2 volle dagen bezig heeft gehouden. Weer krijg ik een retour coupon.. Op mijn vraag of ik doorverbonden kan worden om niet wederom 2 dagen bezig te zijn krijg ik als antwoord, nee dat moet via mail.. Alsof ik daar niet al 2 dagen mee bezig ben geweest.. Uiteindelijk heb ik nu 2 carburateurs betaald en alles terug moeten sturen.. 2 volle dagen verlies moeten draaien en nog steeds niet de juiste carburateur ontvangen.. Ben ik boos? Ja, teleurgesteld in Kparts? Ja. Aan een lullig excuus heb ik niets, lever waarvoor ik betaald heb! Noemen jullie dat service? Kijk in de doos voordat je wat verzend. Ik wacht nog steeds op de juiste carburateur met handshoke zoals op de bon staat en ik besteld heb..

onbetrouwbare klantendienst

Materiaal en verzending waren ok, maar spijtig genoeg blijkt de klantendienst onbetrouwbaar. Begin december een kortingscode ontvangen die een maand geldig was maar wanneer ik deze wil gebruiken juist voor de feestdagen, lukt dit niet. Gezien de bestelling hoog dringend was, toch doorgegaan en direct een mail gestuurd met een screenshot van één van de vier mislukte pogingen. Begin januari krijg ik dan een mail, dat de code terug "hersteld" was, maar toen ik melde daar voorlopig niets meer mee te kunnen en toch de beloofde korting op mijn vorige bestelling verlangde, bleek ik ineens al korting gekregen te hebben via een andere actie en twee maal korting dat lukt niet. Omdat ik deze zogezegde actie niet opgemerkt had, ben ik toch even de huidige prijzen gaan checken en blijken deze identiek dezelfde te zijn als deze die ik betaald heb ... dus geen actie? Hun excuses raken kant nog wal. Onvoorstelbaar dat een bedrijf zijn goede reputatie op het spel zet voor een armzalige 9 euro. Niet goed bezig zou ik zo zeggen ...
21 sep 2023
Niet te vreden paar maanden was heel goed nu moet alles zelf Online gaan regelen zelf dat helpt ook Niet je Moet ze 10keer bellen en ze helpen je ooo niet wat ze kunnen zeggen ja ga maar naar naar de webshop daar mag je alles online gaan regelen zelf dat helpt niet hoe ik k parts ken hee Goed maar nu Niet meer alles Gaat fout je krijgt niks compleet zelf Doe die retourlebel moet je zelf Gaan betalen zelf als Dat beschadigd is daar voor stuurde meteen gelijk naar telefonisch gesprek 10min heb ke dat in je mail zelf Nu wacht 3dagen Heb nog steeds niet binnen heb gwn boor betaald slecht service
2 sep 2023
Pakket niet compleet.. wanneer je hierover belt weten de mensen aan de andere kant van de lijn niks anders te zeggen dan je moet hierover mailen, ik weet het niet en we hebben het momenteel erg druk… Dat laatste is te zien want er zit totaal geen haast achter het beantwoorden van de mails. Echter komen er wel andere onzinnige mails van k-Parts mijn postvak binnen. Ook de verzending laat vraagtekens achter. “Voor 11 uur besteld is vanavond nog in huis”. Dit blijkt eerder een verkooptruc dan service te zijn.
7 jul 2023
Gewoon mensen normaal te woord staan als ze bellen. Er staat overal aangegeven voor 23:59 besteld morgen in huis, maar als je dan verder klikt zie je gewoon dat het onzin is, en het neer komt op voor 22.00 besteld is morgen in huis. Het was belangrijk dat ik het product morgen in huis had, dat zou niet meer lukken, en wou ik de bestelling annuleren. Werd er geclaimd dat ik brutaal zou zijn, en werd er gewoon opgehangen. Ik heb best een hoop besteld bij jullie, maar dit is de laatste keer.
27 aug 2023

Next day…. Of toch next week??

Onderdeel woensdag avond besteld voor 11.30. Extra betaald om het via Trunkrs next day geleverd te krijgen. Donderdag stuurt Trunkrs het bericht dat het niet geleverd kon worden ivm “niet thuis” terwijl ik naast de deur zat te wachten omdat ik het onderdeel echt nodig had. Nieuwe aflever moment vrijdag avond. Rond 21.00 op vrijdag chat ik met Trunkrs “oh sorry waarschijnlijk komt het maandag” Dank je Trunkrs voor de geweldige service door jullie kon ik dit weekend niet rijden!!!!!
27 sep 2023
snelle levering alleen twee banden besteld en maar 1 geleverd klantenservice opgebeld die gaven aan om via wattsapp aan te geven dat meteen gedaan bon van bestelling erbij gedaan bericht terug gehad dat bericht aangekomen is daarna de vraag of er een orderbon of naleveringssticker bij zat dat allemaal aangegeven vervolgens niks meer gehoord twee dagen achter elkaar gevraagd hoe het er voor stond nog steeds geen bericht vriendelijke groet gert du pau ordernummer 001045911
26 jun 2023
Bestelde een grijze helm , laat large , kreeg een roze helm , maat small , meer kan er niet fout lopen zeker , mocht hem wel terugsturen maar op eigen risico . Anders moet ik bijbetalen voor een transportverzekering , slechte service , en als ik dan een mail stuur wanneer ik mijn correcte helm ga krijgen , dan zit ik steeds in de verkeerde mailbox , en die mailboxen kunnen mij daar niet op antwoorden , dus ik wacht nog steeds op een antwoord en op een nieuwe helm
29 aug 2023
Verkeerde product is geleverd. Meerdere keren geprobeerd telefonisch in contact te komen met de servicedesk maar die verbraken de verbinding telkens met de mededeling dat ze niets hoorden. Er zou een storing zijn. Na retourzending van verkeerd geleverde product nog steeds geen bevestiging dat het juiste product alsnog verstuurd is. Door hun toedoen na 2 weken nog steeds het juiste product niet binnen! Dramatische serviceverlening!
Besteld met trunkrs om het dezelfde dag te ontvangen. Zij hebben niet geleverd en geven aan de volgende avond te leveren. Deze levering hebben ze ook niet gedaan en het schuift dan gewoon weer een dag op en wordt in de avond geleverd. Eindstand... Na 3 dagen nog niets ontvangen, maar wel 7-8 euro verzendkosten. K-parts heeft het op tijd aangeleverd maar Trunkrs leverd niet. Helaas eerste en laatste bestelling hier
beste k-parts ik koop bij u omdat u het onderdeel had wat ik nodig had uw servies is uitstekend gisteren gebeld volgende dag spullen op de stoep. maar ik heb er een schijt hekel aan dat ik dan later bestookt word met mails of ik tevreden ben. als ik dat niet was stuurde ik de volgende dag een pis mail dat het kut was dus houw daar mee op ik koop wat en dan is de kous af wat mij betreft. groeten eric hulsman
20 okt 2023

Retour nok

Kwaliteit ok, maar produkt is niet zoals ik verwacht had.dus wenste ik de bestelling terug te sturen. maar dat dien ik op eigen kosten te doen. Bijgevolg zal ik het produkt niet terugsturen aangezien dat bijna evenveel kost als het produkt zelf. Daarom dat ik ook geen enkele besrelling meer zal plaatsen bij k-parts.
11 okt 2023
Levering was incompleet. Moest meerdere keren mailen, appen en bellen. Omdat ik geen reactie kreeg op mijn berichten maar gaan bellen. Mevrouw aan de telefoon was niet bevoegd om mijn klacht in behandeling te nemen. Moest maar weer appen of mailen. Na 3 dagen eindelijk reactie.
22 okt 2023

Levering niet kompleet

De bestelling gedaan en alles was vlot afgehandelt dat was ok maar toen ik de doos open deed had ik maar de helft van de bestelling,costumer services gemaild maar tor nu toe geen responds hopelijk word dit probleem opgelost dat schrijf ik met plezier een goeie review!!
Ik had een klein zakje met klemmetjes besteld . Vond het al vreemd , dat er bijna 6 euro verzendkosten bij kwam. Bleek dat zeer klein zakje , in doosje wordt verpakt. Had gewoon in enveloppe gekund. Als brievenbus zending. Nu onnodig pakketpost. Was echt onnodig.

Koop niet want de klantenservice is WAARDELOOS.

Als je erover denkt om bij K-parts een kerstcadeau te bestellen doe het dan niet. Er wordt strak vastgehouden aan de 14 dagen retour policy. Geen enkel begrip voor de klant die een verkeerd of dubbel cadeau heeft gekocht. Werkelijk een waardeloze bedrijf.