k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.171 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

prima shop

De levering was snel en goed verpakt. Er stond bij de uitlaat dat je ook een nieuwe pakking moest monteren met een link naar de pakking. Die heb ik aangeklikt een erbij besteld, maar die past niet op de bestelde uitlaat. Dat was wel vervelend, nu moet ik weer een nieuwe pakking ergens vandaan halen. Uitlaat en pakking waren allebei voor Kymco overigens.

Heel slecht verpakt!

Nog nooit heb ik zoiets zo slecht verpakt gekregen bij k parts of mij laatste bestelling! De uitlaat was verpakt met de overschot van karton en tape blijkbaar. en het karton waar alles inzit was zodanig kapot dat alles eruit kon vallen...

Helaas niet alles top maar levering wel snel

Artikel snel geleverd, ik wilde alleen nog een artikel bestellen en heb daarover gebeld maar dat is dus niet mogelijk, het is niet mogelijk een order te wijzigen helaas. Best lullig want je betaalt 6 euro verzendkosten.
de doos waarmee verstuurd was, is door de grote doos en kleine inhoud open gegaan het is dat de kleine dingen die ik had achter het tape was blijven hangen anders was het weg geweest zonder dat ik het dus ontvangen had

Onderdelen waren goed verzending slecht

Onderdelen waren goed Verzenden met trunks waardeloos Je mag wel €4.00 extra bijbetalen Maar wordt niet op tijd geleverd Was uiteindelijk net zo snel als standaard verzenden en dat was gratis Heel erg jammer
'Cadeautje' gekregen voor mijn verjaardag, heeft 3 weken geduurd voordat ik eindelijk een werkende code had gekregen. Gevolg verschillende onderdelen waren ondertussen duurder geworden, 1 was uitverkocht.
Snelheid van verzenden is super! Behalve als er iets mis gaat, slecht berijkbaar alleen via mail duurd veel te lang en jammer genoeg worden de berichten niet goed gelezen dus vandaar een 7. Vr groet anton
14 apr 2024

Snelle verzending

Verzenden is zeer snel alleen is het Retourneren slecht geworden en het aanbod op onderdelen voor bijzondere brommers zoals een Rieju Rs1 , Rs2 en Rs3 is heel klein
De onderdelen die ik kocht pasten niet samen ookal kocht ik ze als een ‘set’ en een van de onderdelen was gescheurd waardoor het is afgebroken.

Bijna goed

Jammer dat er geen boutje zit bij de spiegel, moest ik alsnog naar de dealer!
Schakelpedaal Chroom Supertec voor Yamaha FS1, DT, RD paste niet jammer
Goed bedrijf alleen retourneren is drama met dit bedrijf
Is okey komt wel snel binnen
JB
jancorne b.
Middelburg
Waardeloze klanten service, Retour aangemeld en niet eens een retourlabel gekregen, uiteindelijk nog achteraan gebeld en gemaild en toen wel gekregen, en over een product wat defect aan was gekomen had ik ook contact op genomen, filmpje gestuurd en krijg ik het antwoord het is niet kappot moet een druppel olie bij, dus toen hebik mijn mening gegeven hoe ik er over dacht en kon er in eens niks meer en was het afgekeurd, dus alles bij elkaar is de klantenservice compleet waardeloos, het bestellen en onderdelen binnen krijgen is goud dat gaat allemaal super snel dus dat is echt een top kant van k-parts
I ordered the car tire repair kit, the handle of the ordered item broke off within the first attempt to use it. I managed to still use it because I had other tools to compensate that, but unfortunately it will be much more difficult in case if I will need to repair another wheel. I didn't send any feedback or anything because I paid 10 Eur for the item, thought not to bother them.

Banjo wel heel lang

Ik heb een remleiding gekocht met banjo's erbij maar die banjo's zijn zo lang dat mijn remkabel nu te lang is. Banjo's zijn veeel langer dan de orginele. Had beter in de beschrijving kunnen staan. Let op banjo is zo lang houd er rekening mee met de remleiding. Verzenden was super snel en correct
HV
Helga v.
Wanrroij

krukas Zundapp.

Ik heb een krukas besteld voor mijn zundapp. deze zou van het (top)merk Rito zijn. Bij nader inzien blijkt het een Evo krukas te zijn en wordt tegelijkertijd de vermelding Evo en Rito in de beschrijving gegeven. Ook staat de naam Rito groot bij de beschrijving.
24 mrt 2024
Afhandeling snel en vlot verlopen. Opmerking is dat de carburateur die ik besteld heb niet past. De gaskabel past niet. Dus probeer ik een oplossing te vinden om dit alsnog passend te maken gezien ik niet weet of ik het mag terugsturen.
20 mrt 2024
Uitlaat zou originele pasvorm hebben dat bleek niet zo te zijn. Hangt nu aan 1 ophangpunt en aan de cilinder. Jammer ! Wel snel geleverd, zondag bedteld maandag geleverd.