k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.572 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

Cilinderkit besteld, en hier staan al krassen in, piston past ook niet in de kit deze zit er ingeduwd en vrong al. al 2mails gestuurd en nog steeds geen reactie gehad. Als ik bel kan er zogezegd geen operator mij te woord staan en word er gewoon afgelegd! Altijd bij jullie besteld, maar dit vind ik niet kunnen!
Het versturen ging heel snel het artikel kwam goed aan ook werd ik op de hoogte gehouden van de vorderingen Helaas was het artikel van onbruikbare kwaliteit en ging geleid stuk Dus betere kwaliteit verkopen likt mij beter
Ik vond het jammer dat waneer je een remklauw besteld er geen nieuwe ringen bij zitten om de slang af te dichten of waneer je zoiets besteld er automatisch een pop up komt , heb je die ook nodig ?
10 feb 2024
Bij de bestelling stond op voorraad dus volgende dag geleverd, werd pas 3 dagen later verstuurd toen kreeg ik pas een track and trace en nu na 5 dagen heb ik nog steeds niks

Tevreden met product, inpakken kan beetje beter

Niet echt goed en beveiligd ingepakt zaten gaten en deukjes in. Maar zeer tevreden met het product.
De levering was snel , nu bij mijn volgende bestelling loopt het mis
4 feb 2024
Kwaliteit beter maken

Snelle levering maar bij retour kosten klant die onterecht zijn in deze situatie.

De levering was snel, alles conform wat ik besteld had echter de remschijf voor mijn Honda SFX bromscooter bleek niet de juiste te zijn. K-Parts vermeld onterecht dat dit onderdeel zou passen. Retour sturen zijn op kosten van de klant want de afmetingen stonden er bij vermeld. Dat klopt, echter ik heb deze scooter iedere dag in gebruik. Ik kwam er dus achter na demontage van de oude remschijf dat de binnen diameter kleiner was dan het onderdeel dat geleverd werd. Als je bij elk onderdeel eerst zelf moet nagaan of het qua afmetingen past, dan doe je als webshop je werk gewoon niet goed. Vermeld OEM nummers bij onderdelen, dan kan er op basis van het origineel gezocht worden en weet je zeker dat het past. Nu word ik, naar mijn mening, onterecht opgezadeld met retourkosten die niet nodig hadden geweest. De geleverde remschijf past op geen enkele Honda SFX want alle in het verleden geleverde SFX’en hebben een identieke remschijf qua afmetingen. De buitendiameter kan dan wel overeenkomen maar er is ook nog een binnendiameter.
10 nov 2023
Hallo. Ik heb jullie vorig jaar een paar keer benaderd,ivm,het afhalen van artikelen bij jullie magazijn. Daar waren jullie mee bezig,werd er gezegd,nou niet echt dus. Belde de laatste keer naar jullie toe,krijg ik een vrouw aan de lijn,en die wist totaal niet wat ik bedoelde. Terwijl,ik een paar simpele vragen stelde,ivm,het afhalen bij het magazijn. Ik woon,op 200 mtr bij jullie vandaan, en moet dan verzendkosten betalen, en heb het een dag later binnen. Verder,wil ik niets meer kwijt,maar dit alles is duidelijk toch????.
15 sep 2023

Leek super en is goed maar niet perfect

De bestelling op vrijdagavond besteld en zaterdag al thuis. Dat was super. Helaas was er 1 ding vergeten bij in de doos te doen net als de pakbon. Moeizaam communiceren via de mail. Telefonisch een hele vriendelijke dame maar deze kan je met niets helpen. Mail is het advies. Heb het onderdeel uiteindelijk ontvangen maar ben wel bijna (op 1 dag na) een week verder. Dus het K-Parts is supernel met leveren, maar als er iets vergeten is dan moet je even geduld hebben.
6 aug 2023
Bestelling heeft ruim vier dagen geduurd voor levering ipv volgende dag geleverd heb zelf actief moeten ondernemen om de bestelling geleverd te krijgen en de klantenservice kan je niet helpen wordt gezegd dus moest opnieuw mailen om de bestelling alsnog opgestuurd te krijgen. Verbeterpunt : klantenservice de service laten verlenen die nodig is om zo'n probleem op te lossen ipv de klant het te laten doen

Kwaliteit

Goedendag over het algemeen is de kwaliteit goed en de levering super goed Alleen de materialen laat t wensen over We hé nu al vaak gehad dat de tapeinden voor de wallaroo slecht zijn en nu bij de laatste bestelling waren ze te kort Na mijn mening is het ijzer of staal wat hier voor gebruik word van slechte kwaliteit het schroefdraad draaid zo dol Dit is mijn mening Mvg André
5 okt 2023

Rommelig

Ik had iets besteld zou de volgende dag bezorgd worden is niet gedaan Gebeld maar k parts weet niet wat er aan de hand is en adviseert mij om het opnieuw te bestellen Apart kunnen ze tijdens het telefonisch contact toch gelijk regelen maar ja ik heb het opnieuw besteld en nu maar afwachten of alles nu wel goed gaat en hopen dat de geannuleerde bestelling goed afgehandeld word

Begrensde CDI gekregen terwijl ik een onbegrensde besteld had.

Ik had per ongeluk 2 dezelfde onbegrensde CDI’s voor een scooter aangeschaft. Echter, de artikelnummers waren hetzelfde. Alleen zaten er wel twee verschillende apparaten in. Een met extra kabel en de andere zonder. Ik moest met kabeltje hebben. Helaas was deze CDI niet onbegrensd met het kabeltje aangesloten.
29 jun 2023
De bestelling en levering waren goed maar na dat ik dat cdi kastje aangesloten had 1 rondje gereden en meteen de cilinder en alles kapot geblazen ik denk niet dat die bij mij er op hoorde aangezien ik daarvoor nooit geen probleem heb gehad maar hij leek wel zo goed te passen stekker aansluitingen alles
29 okt 2023

Alles okay, maar....

Niets te zeuren. Alleen jammer dat de 40 vak opberg dozen, voldoende schotjes hebben om twintig vakjes te maken. Staat wel op de verpakking van de assorti doos, maar niet bij de beschrijving op de site. Nu dus 1 doos onbruikbaar omdat de bijgeleverde schotjes in de ander zitten. Ach ja...

Snelle levering, maar niet goed verpakt.

Altijd best snel geleverd, soms is er wel nog werk aan het verpakken. Zo wordt er geen opvulling gebruikt en gaan onderdelen rond vliegen in de doos.. onderdelen werken wel altijd naar behoren. Het terugsturen is enorm irritant, dit omdat je verzendkosten moet betalen om het terug te sturen…
2 jun 2023
Als je beld zijn onervaren over gebied antwoorden te geven op simpele vragen.belde over camshaft gy6 hebben twee op foto's de eenen rond 40 euro aandere 65 eurotjes zijn allebij het zelfde en zelfde nummer ook afmetingen zijn zelfde. Geen antwoorden kunnen geven hoe dat kan. En heel jammer.