k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.572 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

25 aug 2023
Bestelde band prima echter het geleverde tubles ventiel van slechte kwaliteit na het invetten met banden pasta en het erin trekken van het ventiel in de velg scheurde het rubber daarna een nieuwe bij een bandenzaak gekocht en met banden pasta probleemloos erin getrokken
19 okt 2023

Goode serves, product wat minder.

Mijn product was gewoon in goede werking en de bezorging was ook snel, zeker fijn! Allen is hij wel aangekomen met een stukje van een clip afgebroken. Dit is geen probleem als ik hem strak vast zet dus maak er ook geen probleem van. Maar wel handig om daar op leten.
17 aug 2023

Bezorging snel en op afgesproken dag, maar verpakking niet handig

Bezorging snel en op afgesproken dag. Echter voor twee kleine sleuteltjes hoeft er geen pakketje gestuurd te worden welke niet door de brievenbus past waardoor ik alsnog naar Post NL punt moest. Verpakking beter afstemmen op de inhoud is dus mijn tip. Verder top!
GA
G.A. A.
ZEEWOLDE
13 jun 2023

binnen 1 dag geleverd schrappen

als jullie dit niet kunnen waarmaken al is het door toedoen van post.nl zou ik zeggen wees dan eerlijk en beloof niet vandaag voor 2200 uur besteld morgen geleverd want het is ondertussen dinsdag terwijl ik vrijdagmiddag besteld heb ik vind dat waardeloos
22 aug 2023

Geen bevestigingsmail

Overzichtelijke website en makkelijk te betalen. Ik heb alleen geen bevestigingmail gekregen waardoor ik een beetje in de stress raakte maar ik denk dat het pakketje wel binnenkort binnen is. Dit zou ook kunnen omdat ik met Klarna heb betaald.
7 sep 2023

Gaat altijd goed maar 1 keer niet en duurt erg lang voor reactie word niet geholpen via telefoon

Alles altijd goed. Behalve mijn laatste bestelling toen kreeg ik een band die lek is…. Gebeld word er gezegd een mail testuren na 5 werk dagen nog geen antwoord. Als je belt word er gezegd nog een dag tewachten en nog een mail testuren.
BH
Berthold H.
Nordrhein-Westfalen - Selm
7 jul 2023
Leider muss ich in deutsch antworten. Leider habe ich einen falschen Auspuff (Auftrag 400007235) bekommen, obwohl Ihr Mitarbeiter Marco noch einmal nachgefragt hat, ob der Auspuff auch passt. Lochabstand und Rohrbogen passen nicht.
1 sep 2023
Op de site staat besteld vóór 23.59, morgen in huis. Ik bestelde om 22.03 maat pakje vertrok niet meer dezelfde dag en pas geleverd 2 dagen later. Is niet van levensbelang mart toch kleine teleurstelling.
18 okt 2023

Goed, alleen geen monteer materiaal ontvangen!

Alle onderdelen zijn mooi afgewerkt en snel verzonden. Alleen heb ik helaas bij de valbeugels voor de zip geen monteer materialen (schroeven) ontvangen. Deze heb ik helaas zelf nog moeten aanschaffen.
1 jun 2023
Levering was op tijd Product is echter niet echt het gepaste moet scooter eerst ingang lopen daar de riem net te klein is hoop dat deze zich met de dagen beter gaat zetten met vriendelijke groeten
Windscherm bestelt voor Kymco Agility, maar paste niet op het nieuwste modeljaar. Stond helaas niet in de omschrijving, dus product is onderweg terug. Wel gratis retourneren, dus dat is wel goed.
Artikel prima. Bezorgen via Trunkrs kost extra maar duurt alsnog 2 dagen. Volgende dag in huis deze keer niet. Jammer. Kunnen jullie niets aan doen, maar je beloofd het wel zelf op de website.
GA
G.A. A.
ZEEWOLDE
Stoppen met aanbieden van voor 22.00 besteld volgende dag geleverd ik heb vrijdag middag besteld en het is nou maandag 17.15 uur en heb nog steeds niets ontvangen en slechte klantenservice
2 okt 2023
Het windscherm is prima Het was alleen onhandig dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat Dan weet je niet wat waar moet En je weet ook niet waar te beginnen voor een makkelijke montage
1 sep 2023
Service, als ik naar jullie bel dan hoort die geene me soort van niet en hangt op, en iemand anders zegt dat die gene niks voor me kan doen telefoonisch en dat het via de mail moet gaan.

Gloves LS2

I bought the gloves thinkink they were goin to keep my fingers warm while riding my scooter but my fingers are still cold. With jow cold it is right now, the cold hurts my fingertips.
Hi jullie producten zijn Prima MAARRR als je een simpel vraag srelt v/h produkt niemand weet Niks je moet gaan mailen PFF Zet iemand met ervaring van jullie producten aan de lijn
24 sep 2023
Het product dat ik had besteld was groter dan de doos. Waardoor het onderkuip scheef zat. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd dat de onderkuip niet goed aansloot op het treeplank.
14 jul 2023
Website belooft volgende dag levering in huis: het heeft 5 dagen geduurd! Levering via PostNL werd telkens uitgesteld. Jullie koerierdienst, dus jullie verantwoordelijkheid!
15 okt 2023
De klachten zijn vooral over de vervoersmaatschappij. Een bestelling die we donderdag of vrijdag zouden hebben. Helaas pas maandag op een afhaalpunt 10 km verder te halen.