k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.171 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

13 apr 2024
Mijn ervaring met de klantenservice van K-Parts was ronduit uitstekend. Vanaf het moment dat ik contact opnam, voelde ik me op mijn gemak door de vriendelijke en professionele benadering van de medewerker aan de andere kant van de lijn. Het gesprek verliep soepel en mijn vraag werd snel begrepen, wat resulteerde in een snelle oplossing voor mijn probleem. Wat me vooral opviel, was de efficiëntie waarmee mijn verzoek werd afgehandeld. Er waren geen onnodige wachttijden of omwegen; in plaats daarvan kreeg ik direct de hulp die ik nodig had. Deze doeltreffendheid, gecombineerd met de vriendelijke toon van het gesprek, maakte mijn ervaring met de klantenservice van K-Parts erg fijn Als ik kritisch moet zijn, zou ik zeggen dat het enige dat mogelijk beter zou kunnen, is het aanbieden van meer opties voor zelfbediening, zoals een uitgebreide FAQ-sectie op de website of een gebruiksvriendelijke chatbot. Maar afgezien daarvan kan ik eerlijk zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van K-Parts vrijwel perfect was.

Top Windscherm

Ik heb mijn mening nog niet achtergelaten, maar ik kan zeker zeggen dat mijn ervaring bij K-Parts geweldig was! De service was uitstekend en het personeel was zeer behulpzaam. Vooral de windscherm voor de AGM VX50 kreeg veel complimenten en heeft mijn rit een stuk aangenamer gemaakt. Naast de uitstekende service en het behulpzame personeel, was ik ook onder de indruk van de brede selectie aan producten bij K-Parts. De kwaliteit van de windscherm voor de AGM VX50 was echt top-notch en heeft mijn scooter niet alleen een stijlvolle uitstraling gegeven, maar ook extra functionaliteit toegevoegd. Ik kreeg veel complimenten over de windscherm voor de AGM VX50 die ik bij K-Parts heb gekocht. Het heeft mijn scooter echt naar een hoger niveau getild en veel mensen hebben opgemerkt hoe stijlvol en functioneel het is. Het voelde geweldig om zulke positieve reacties te ontvangen, en dat allemaal dankzij de geweldige producten van K-Parts!
7 apr 2024
De LS2 is een mooie en voor mij lekker zittende helm. Dat het systeemgedeelte geheel naar achteren kan is top. Ook de ingebouwde zon vizier is er handig Als tip ik heb hoofdmaat 58 (maat M) en heb gekozen voor een maat groter en datcis een goede keuze geweest...Helm zit precies goed en ben brildrahend en past mijn bril goed in de helm zonder dat de pootjes klemmen of irriteren. Snelle levering en handige helmhoes en rugzak meegeleverd..
KR
Kurt R.
Zoersel

Snel geleverd en alles netjes toegekomen

Ik verschiet er altijd van hoe snel alles kan geleverd worden. Een hele bestelling met verschillende onderdelen gedaan en de dag erna is het er allemaal. En dat zelfs naar België. goedkoper vind je niet. Doe zo voort zou men in de school zeggen😀
KR
Kurt R.
Zoersel

Snelle levering, zelfs naar België

Snelle levering. Zelfs naar België op één dag. Topbedrijf en helemaal niet duur. Alle onderdelen netjes in de orginele verpakking. Als je het niet goed weet kan je het gerust vragen aan de klantendienst en ze geven heel snel antwoord.
K-Parts is een correct bedrijf, steeds snelle levering en goed verpakt. ook zijn de prijzen hier best in orde, wij werken de laatste tijd vooral met K-Parts. ik zou niet direct een punt van verbetering kunnen noemen.... levering op Zondag om iets te noemen. Accu Fulbat FB4L-B Gel SLA 12V 5Ah keurige accu, netjes afgewerkt en mooi verpakt, boutjes en plaatjes voor aansluiting meegeleverd.
top bedrijf en dat meen ik uit diepst van mijn hart besteling gedaan foutje gebeurd met de levering 2x het zelfste product geleverd gemeld en kost loos het product mogen houden en kostloos het juiste product op gestuurd en top met de snelle behandeling en levering voor mij een dikke 15 op 10

Beste webshop waar ik tot nu toe heb besteld

Ik heb pasgeleden een nieuwe kettingslot en een bescherm hoes voor mijn zip gekocht de beschermhoes is top de laatste dagen is er veel regen geweest heeft top gewerkt en het kettingslot is ook super goed was een snelle levering binnen 1 dag al bezorgt ben super tevreden

Snelle afhandeling en bezorging.

Heb voorheen een helm besteld bij jullie welke de andere dag al in huis was, dus super snel. Onlangs was de klep afgebroken hiervan door eigen toedoen, dus direct een nieuwe besteld en deze was dus ook de andere dag in huis. Kortom een super snelle service.
Al meerdere malen besteld, onderdelen netjes aangegeven voor wel of niet op voorraad en een top communicatie. Hulp staat als je het nodig hebt klaar en verzending vanuit hun is super top. Goeie prijzen plus een heeeel breed assortiment.
KG
Koen G.
Valkenswaard

K-parts is een top winkel

K-parts is een hele fijne site om spullen te bestellen voor je 2 Wieler. Helemaal omdat er duidelijke uitleg bij vrijwel al hun producten staan. Wel zo handig. Levertijd is duidelijk en snel. Ik kom hier zeker vaker winkelen.
The price is unbelievable. So cheap the same quality i bought before online from different stores and from china but the items which i bougjt from k parts holland is very nice.i suggest for other niu riders also.
Ik kan iedereen aan bevelen om hier te kopen zeer snelle levering en goede kwaliteit .ben tevreden daar gaat het om .k parts klasse heel anders dan bv puush shop schrijf ik extra met fout is een kloote zaak
Goede website, waar je snel je producten gevonden hebt. Goede terugkoppeling via de mail waarin je goed op de hoogte word gehouden. Prijs kwaliteit is uitstekend . Een aanrader om hier te bestellen .
7 apr 2024
Ik bestel hier wekelijks en elke keer ben ik tevreden over mijn aankoop. Er is een goeie klantenservice en een snelle levering. Hier en daar soms een uitzondering maar overall heel tevreden!
verschillende dingen besteld. goede en snelle levering. Misschien is het nog een optie op een aparte categorie te maken voor quad onderdelen. helaas kon ik niet de goede gashendel vinden.
Alles verliep weer perfect van het bestellen tot het aankomen van het pakket. Weer keurig op tijd en op de hoogte gebracht en elke keer dat ik bestel is het weer perfect. Bedankt K-parts!
Makkelijk en op merk te selecteren,hoe mooi wil je het hebben. Enige nadeel is dat je als je bijvoorbeeld 7 paginas onderdelen hebt dit niet allemaal onder elkaar kan zien als 1 geheel
KG
Koen G.
Valkenswaard
13 apr 2024
Wat ik fijn vind aan K-parts is dat er bij bijna elk product een duidelijke beschrijving bij staat. Waar het voor dient, voor welke scooter en wat de voor en of nadelen zijn. Echt top
Top gewoon perfect, Als je je onderdeel besteld dan heb je dat Gegarandeerd de dag nadien in huis . Betere service kan bijna niet . Dus voor mij geef ik. K-PARTS een dikke duim 👍👍👌👌