melitta.nl
Beoordelingen:

445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
melitta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De Melitta Caffeo Purista Series 300 F230-102 zet heerlijke koffie. Helaas maakte hij binnen een week een raar piepend geluid. Op advies van een medewerker apparaat retour gestuurd. Er wordt niet automatisch een nieuw apparaat verstuurd: je krijgt je geld retour en moet dan opnieuw bestellen. Maar daarbij wordt de kortingscode (Consumentenbond) niet meer toegepast. Opletten dus bij het afrekenen, de kortingscode moet eerst gereset worden. Als je daar op wacht zit je wel dagen langer zonder koffiemachine Je kan Melitta niet bellen (als je wel belt krijg je een bandje dat je niet kan bellen), maar je wordt wel teruggebeld door aardige en behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heb ik de eenvoudiger SOLO machine besteld. Verbeterpunten: een snellere route op opnieuw te bestellen en mogelijkheid om rechtstreeks te bellen (is tegenwoordig ook verplicht!).

de meest kritische beoordeling

26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee. Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik. Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor melitta.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Direct na order plaatsen gecancelled (verkeerde apparaat) en klantenservice gemaild. Na twee dagen antwoord dat cancellen niet meer ging, omdat alles via Duitsland wordt geregeld. Opties: laten komen en niet ophalen bij pakketpunt, of retour zenden. Uiteindelijk het laatste gedaan, maar totaal niet duurzaam. In de tussentijd is het pakket pas 3 dagen na het contact verzonden, t&t werkte ook niet.
Beoordeling melden
MD
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klaar en duidelijk vermelden dat men vanuit BELGIË NIET KAN BESTELLEN. Wij kunnen GEEN foto mee sturen omdat we niets hebben ontvangen. MVG
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nieuw apparaat met gebruikerssporen

Nieuw apparaat besteld, maar een gebruikte opgestuurd gekregen. Mail contact erover gehad. De klantenservice had mij verteld dat deze automaat wellicht getest is na de productie (begrijpelijk) maar dan moeten de koffieresten niet nog aan de automaat hangen. In de mail werd mij verteld dat ik een nieuwe kon bestellen als de gebruikerssporen mij dwars zaten. Dit heb ik gedaan. Hierna kreeg ik een apparaat die nog meer gebruikerssporen bevatten dan de vorige. Dat vond ik erg jammer dus heb ik deze ook maar retour gestuurd.
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kostbare ontkalking

Ter gelegenheid van het voor de eerste maal, na een maand gebruik 4 kopjes per dag. ontkalken van het apparaat bleek dat er voor bijna 20 euro ontkalkingsvloeistof moest worden gebruikt
Beoordeling melden
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog geen machine gezien...

Het product is na twee weken nog steeds niet door de leverancier geleverd. DHL zou dit moeten doen, maar ondanks meerdere afspraken zijn ze telkens niet op komen dagen. Mailtjes naar Melitta hebben het probleem nog niet opgelost. Wel zeer vriendelijk, maar nog steeds geen koffiemachine...
Beoordeling melden
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Veranderingen

Er zijn een paar dingen die ik zou verbeteren: 1. Stoppen met het leveren van belangrijke orders met DHL. Zij verzieken namelijk helemaal jullie goede naam. 2. Als er een creditnota gemaakt moet worden en dit duurt 3 dagen. Regel het dan dat dit binnen 3 dagen gebeurd.
Beoordeling melden
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
We wachten al 2 weken op bestelling koffiezet apparaat. Ik vind het slecht dat Melitta dan tegen mij als klant zegt, dat ik dan met dhl contact moet opnemen. Probleem afschuiven naar de klant dus….
Beoordeling melden
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onze koffiekan was kapot en die wilde we bestellen. Maar....helaas kon dat niet! We moesten voor een bepaald bedrag bestellen, wat hoger was dan de koffiekan. Zeer klantonvriendelijk!
Beoordeling melden
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Apparaat functioneert na paar dagen niet meer en het is lastig in contact te komen met de klanten service om dit op te lossen
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aromaboy was beschadigd: plastic randjes afgebroken en scheur in het reservoir. De netschakelaar lag los.
Beoordeling melden
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen! Ter verbetering zorgen dat de bestelling zsm wordt afgeleverd.
Beoordeling melden
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Koffieapparaat eind mei besteld, nog niet binnen (half juni).
Beoordeling melden
Antwoord van melitta.nl
15 jun 2023
Geachte heer/mevrouw, Via de track & trace is te zien dat uw bestelling 3 maal is aangeboden, echter dat er steeds niemand aanwezig was. Om die reden is de bestelling onderweg terug naar ons magazijn en zult u uw betaling, na controle van de retour, teruggeboekt krijgen. Excuses hiervoor. Ik zou u graag aan willen raden om een bestelling via de DHL app in de gaten te houden mbv de track & trace code, daar kunt u namelijk ook een ander bezorgmoment/-adres kiezen. Nogmaals excuses. Melitta Nederland BV
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zoals alle andere leveranciers
Beoordeling melden
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bereikbaarder zijn
Beoordeling melden
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden