melitta.nl

445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2021
melitta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
De Melitta Caffeo Purista Series 300 F230-102 zet heerlijke koffie. Helaas maakte hij binnen een week een raar piepend geluid. Op advies van een medewerker apparaat retour gestuurd. Er wordt niet automatisch een nieuw apparaat verstuurd: je krijgt je geld retour en moet dan opnieuw bestellen. Maar daarbij wordt de kortingscode (Consumentenbond) niet meer toegepast. Opletten dus bij het afrekenen, de kortingscode moet eerst gereset worden. Als je daar op wacht zit je wel dagen langer zonder koffiemachine Je kan Melitta niet bellen (als je wel belt krijg je een bandje dat je niet kan bellen), maar je wordt wel teruggebeld door aardige en behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heb ik de eenvoudiger SOLO machine besteld. Verbeterpunten: een snellere route op opnieuw te bestellen en mogelijkheid om rechtstreeks te bellen (is tegenwoordig ook verplicht!).

26 okt 2023
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee. Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik. Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.

Beoordelingen voor melitta.nl

22 apr 2024

Goed product

Tevreden met het volautomatisch koffiezetapparaat. Als dit bedrijf kiest om zaken te doen met PostNL in plaats van DHL dan geef ik de volle puntenscore.

Koffie is ok maar veel gedoe

Koffie is ok. Geeft wel eerst wat water voordat de koffie er uit komt. En dan bedoel ik een restje reinigingswater. Apparaat vraagt veel om onderhoud, en verroert ook geen vin meer voor het is opgelost. Vaak moet er na het nieuw vullen ontlucht worden
26 okt 2023
19 nov 2023
Nu een weekje in gebruik bevalt prima goede koffie. Verbeterpunt deksel voor water ingroeien beetje onpraktisch om eraf te halen.
15 okt 2023
Veel te veel afvalwater in lekbak; begrijp niet waarom dit niet anders kan.
Voorraden aanvullen want er kan niet geleverd worden
Goed product, levering kan sneller.
26 mei 2023