Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
31 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten.
Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden.
In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar.
Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld.
Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee.
Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden.
De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort.
Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Duidelijke site
Bestellingen goed en op tijd geleverd kleding goede kwaliteit en ook eventueel retour prima geregeld.
Wij zijn met dit bedrijf helemaal te vrede.
Schoenen besteld en ontvangen. Daarna op hun site gekeken om factuur etc.
Blijk ik niet meer te kunnen inloggen?? Gebeld en kreeg te horen dat ze overgenomen waren en dat de inloggegevens binnenkort weer bereikbaar waren. (3 weken geleden). Veel onduidelijkheid waarom ze geen schoenen meer verkopen?????
Beoordeling melden
31 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Babista heeft zijn zaken niet op orde.Bij de bestelling via internet stond…
Bij de bestelling via internet stond dat producten op voorraad waren en leverbaar in 2 tot 5 dagen.
Na een week krijg ik e-mail dat levering wat later is.
Na weer een week krijg ik e-mail dat producten niet meer leverbaar zijn.
Conclusie: Babista heeft zijn zaken niet op orde. !!! Waardeloos.
Beoordeling melden
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik bestel 4 pantalons, de bestelling wordt bevestigd en in de dagen daarna komen berichten dat geen van de 4 pantalons geleverd kan worden.
Dat is toch heel vreemd. U had toch kunnen weten dat er met de levering aan u iets mis was! Zet die pantalons dan niet op de site.
Beoordeling melden
3 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
IVM wisseling van bestellen krijg ik niet de bestelling omdat ze zogenaamd uitverkocht zijn wat niet waar is na navraag
Beoordeling melden
6 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
slechte na verkoop service
20 min. wachten aan de lijn zonder hulp.
Door babista geannuleerde deel bestelling en nog geen geld terug gestort
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
12 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
lerenjack besteld. Prachtig jack maar bleek 1 maatje te klein. Telefonisch 1 maat groter besteld kon hierbij kortingscode niet gebruiken scheelde € 40,-. Volgens persoon aan telefoon geen probleem. Betaal met nr van eerste factuur het bedrag dat daarop staat en dan komt het goed. Dit gedaan en inderdaad geaccepteerd. Jammer dat je niet automatisch kan ruilen als maat niet naar wens is.
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.