purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.932 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Aangeven maten verbeteren .

Ik vind de collectie over het algemeen erg mooi. Wat verbeterpunten betreft ; het beter aangeven van de maten met bijvoorbeeld : valt iets kleiner of groter uit ! Om deze redenen moet ik regelmatig iets terug sturen en een andere maat bestellen. Dit betekent dan extra kosten voor het omruilen van het artikel.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Bij online bestelling is het inderdaad lastig om maten te bepalen. We gaan echter wel onze maattabellen herzien en herschrijven. Wanneer dit aangepast is op de website is nog niet bekend. We zijn er echter mee bezig ;-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Prachtige kleding. In het verleden hele aardige verkoopsters, nu een arrogante tante! Geen vooruitgang….:
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de collectie prachtig vind. Echter wat jammer te lezen dat de ervaring in de winkel minder naar wens is. Onze excuses hiervoor. Zou u dit per mail naar klantenservice@purdey.nl wat nader kunnen toelichten, zoals in welke winkel deze ervaring was? Dan kunnen wij dit oppakken met de winkel. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
MV
Miriam v.
Vlaardingen

Tegenvaller

Bezorging niet erg snel in vergelijking met andere webshops: 7 dagen. Product qua kleur niet conform foto en viel tegen. Teruggestuurd. Kosten retour: circa 6! De reactie/uitleg van Purdey op mijn beoordeling doet niets af van de teleurstellende ervaring met deze webshop!
Een aantal jaren geleden vond ik de mode leuker: jasjes, rokjes ....
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u zich nu niet helemaal kunt vinden in onze collectie. Wellicht een volgende keer zitten er weer items tussen waar u wel weer enthousiast van wordt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De kwaliteit van de kleding vind ik matig
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u onze kwaliteit matig vind. U mag dit altijd nader toelichten in een mail naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 feb 2024
Ik heb een offwhite broek besteld, maar het is beige. De trui die naast de broek ligt, is offwhite (trui van Purdey). Zeer teleurstellend. Levering ging ook al verkeerd Met vriendelijke groet , Josée Hensgens
24 feb 2024
Beter kleuren omschrijven dacht dat het of white was met donkerblauw maar was beige.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Een foto op onze website is altijd lastig te beoordelen qua kleur, aldaar dit te maken heeft met onder andere lichtinval/schaduwen en dergelijke. We proberen dit zo goed en duidelijk mogelijk weer te geven en te omschrijven. Aldaar beige, Kit en Off-white ook lastige kleuren zijn om te omschrijven. Onze excuses als u hier in uw ongemak in ervaart. Mocht het een mogelijkheid voor u zijn, dan adviseren wij om wellicht in 1 van onze winkels te kijken/shoppen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
DL
Dieuwke L.
Steenderen
ik heb nog niets ontvangen, wel betaald

Wat er beter kan is het aangeven of het…zie bovenstaande.

Wat er beter kan is het aangeven of het artikel groter of kleiner uitvalt dan de aangegeven maat. Ik heb kleding van Purdey van maat 38 t/m 42 en van M t/m XL. Ik vind het goed wanneer ik iets terug stuur verzendkosten betaal maar Ik vind het niet redelijk wanneer je een artikel wil omruilen voor een andere maat ( soms kloppen de maten totaal niet) zelf de verzendkosten moet betalen.
27 jan 2024
Wij wonen helemaal in Zeeland in `s-Gravenpolder Het retour van Purdey met DHL moeten we steeds wegbrengen 5 kilometer verderop bij het DHL-point in Kapelle. Dit is wel lastig. Fam. Grisnigt

Heeft wel leuke kleren

Ik heb wel eens kleren gekocht die na 1x dragen zijn stukgegaan maar dat neemt niet weg dat de opzet van Purdey leuk is. Zeker ook voor vaste klanten.

Klant vriendelijkheid

Ik vond de benadering van degene die me hielp niet geweldig, het ging om de winkel niet de webshop
Heb zelf moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Inmiddels een week later en nog niets binnen
13 jan 2024
Broeken vallen heel groot en staat er niet bij vermeld Heel jammer
De verkoopsters mogen wel klantvriendelijker zijn.
6 jan 2024
Moest wel erg lang wachten op bestelling..
26 jul 2023
Ik vind het vervelend dat de levering via DHL gaat die dan mijn huis niet kunnen vinden of doen alsof ik niet thuis was. Mijn adres is correct en postnl geeft nooit problemen. Voor mij een reden om niet te bestellen want ik moet alles in de gaten houden en krijg niet waar ik me al op verheugd had. Kan purdey zelf misschien niets aan doen. Maar toch reken ik het hun aan want zij schakelen DHL in.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat de levering niet heeft plaatsgevonden, om welk reden dan ook. Onze collega's van de klantenservice hebben u gemaild en zijn in afwachting op uw reactie, zodat uw pakket zo snel mogelijk weer opgestuurd kan gaan worden. Wat betreft de melding over de pakketdienst, hiervoor zullen wij een interne melding maken. Onze excuses dat dit zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
8 jul 2023
Purdey, een kledingzaak met klasse, verzend z'n dure artikelen (duur, in vergelijking met bijvoorbeeld Wehkamp en Shein) ver onder de maat. Mijn vestjas (100-200 euro) werd in elkaar geprakt tot een klein pakketje, alsof vacantieveilingen je een stapeltje theedoeken opstuurt. Echt not done, maar ook niet leuk om een mooi artikel zo te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Ik ga deze melding doorgeven aan onze inpakafdeling. Want dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 jun 2023
In de winkels wordt nog maar weinig voor de klant gedaan, alleen er achteraan hollen voor verkoop, hebben ze het niet dan mag jezelf naar de webshop gaan.. merk zelf dat ik daar nog maar 1/4 koop dan voorgaande jaren. ....veel van de familie gaan helemaal niet meer naar Purdey Die zeggen dat Purdey de weg kwijt is.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u niet zo'n fijne ervaring heeft gehad met 1 van onze winkel. Onze excuses hiervoor. U mag (als u dit ook wenst) dit ook zeker aan ons nader toelichten per mail klantenservice@purdey.nl met bijvoorbeeld welke winkel u deze ervaring heeft gehad. We staan altijd open voor feedback en waarderen dit alleen maar enorm. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare