Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Cameraland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Cameraland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Cameraland.nl

813 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Alles verliep op zich soepel. Er waren alleen 2 punten voor mij. Ik was in het begin erg teleurgesteld. Ik had een camera besteld en toen ik mijn pakketje open maakte zag ik dat de zegel van de doos verbroken was en na het openen zag ik vinger vegen op het scherm zitten. Uiteindelijk heb ik gebeld met cameraland en het uitgelegd. Hun zeiden dat hun producten achter de vitrine kunnen staan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar dat voelt toch raar aangezien je iets nieuws koopt en ervan uitgaat dat het niet gebruikt wordt. De levering was lichtelijk wazig ik had 3 dingen besteld (camera, batterijen en een sd kaart). Het werd allemaal de volgende dag geleverd maar kreeg vanuit PostNL een melding dat er 2 pakketten bezorgd zou worden en 1 pakket via dhl. uiteindelijk bleek de sd kaart via dhl bezorgd te zijn en de batterijen en camera via PostNL in 1 pakket

4 jan. 2022
Heb a7 iii, sigma 24-70 en bij behorende accessoires besteld bij hun voor €3400..wou eerst in 3 termijnen afbetalen maar in3 geven maar 1800, dus heb besloten om te betalen met kredietkaart en betaling was dus gelukt, het geld was dus AFGESCHREVEN!! Vervolgens belt iemand mij van cameraland met allerlei vragen, ik heb dus alles beantwoord en uitgelegd maar aan de toon van die man klonk het alsof hij mij niet vertrouwd en ik lieg🤦🏻‍♂️ Maar goed..ik dus wachten op mijn bestelling. Krijg ik mail dat het verstuurt is, ik blij! 4 minuten later weer e-mail “ Helaas kunnen wij uw order niet verwerken. De betaling komt niet door onze security module. Wij zullen de order crediteren en terugbetalen. Excuus voor het ongemak.” Ik snap niks meer! Weer bellen, krijg een vrouw aan de lijn mega bijdehand doen..zo van “geen bestelling voor jou en je krijg je geld terug” op de vraag “hoe kan dat de betaling komt niet doorheen terwijl het is al afgeschreven?” Kreeg ik “weet ik niet, ik ben geen bank, fijne dag” WTFFFF🤦🏻‍♂️ Dus krijg ik volgende dag €3000 ipv 3400 terug! Gezeik om niks!!! Weer bellen bla bla 3 dagen later de rest bijgeschreven! Terwijl bij kamera express en cameranu.nl heb ik volgende dag mijn sony en sigma binnen gekregen 👌🏼 Voor mij nooit meer cameraland! Amateurs!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

Camera land en andere foto winkels hebben een monopoly positie betreffende de aankoop prijzen van goederen en de waarde bepaling van tweede hands goederen door deze op oa Markplaats veel te goedkoop aan te bieden, waardoor de particulier ook met de prijs naar beneden moet. Zie prijzen eBay liggen vele euro hoger.
Antwoord van Cameraland.nl
Ik begrijp niet goed wat deze review met uw bestelling van een screenprotector te maken heeft. Jammer.
31 okt. 2022
Nog altijd mijn bestelling niet gezien. Staat nochtans website bij dit artikel 3 dagen levering. mvg
1 nov. 2022
Bedankt voor uw review. We ervaren inderdaad wat problemen met de levering. Qua informeren van klanten lopen we hierin wat achter de feiten aan. Dit is erg slordig van ons. We werken continu hard aan verbetering van onze dienstverlening, dus ook dit is voor ons een leer moment. Het had niet mogen gebeuren en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mochten we u verder kunnen helpen neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
21 okt. 2022
Beschrijving op internet is 3 dagen levertijd. Zijn een week verder en de bestelling is er nogsteeds niet. Ook geen terug koppeling dat het langer duurt, daar moet je zelf achteraan
25 okt. 2022
Bedankt voor de review. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent met de bestelling. Ik zie inderdaad u erg lang heeft moeten wachten op een deel van uw bestelling. Ik kan u wel vertellen dat we het ontbrekende product morgen ontvangen en dan direct naar u toe sturen. Onze welgemeende excuses voor het lange wachten. Hopelijk toch tot ziens.
17 jun. 2022
Levertijd klopt niet en communicatie is passief. Moet zelf erachter aan waarom mijn levering een week later dan op de website staat nog altijd niet binnen is. Pas dan komt er een uitleg dat het product nog helemaal niet binnen is.... lijkt me dat je dat kunt weten van te voren. Als er dan al een vertraging of andere reden is waarom iets niet geleverd kan worden communiceer hier dan zelf direct over ipv dan ik moet vragen waarom mijn product nog niet geleverd is.
14 dec. 2021
Bestelling maar deels verzonden.. wel verzemdbewijs gekregen van beide producten. Bij Navraag is het opeens een "fout" product nog langer vertraagd dan verwacht... 0 communicatie over een eventuele leverdatum... volgende keer kopen we het gewoon weer in de winkel. Ik zit hier nu met een Camera Body maar geen lens... leuk fotos maken zo
14 dec. 2021
Bedankt voor uw bestelling en uw review! Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij snappen de verwarring en betreuren dit ten zeerste. Een fout in ons systeem heeft er voor gezorgd dat toen uw camera verzonden werd, de lens automatisch op papier ook geleverd werd. Vandaar dat u die mail heeft ontvangen terwijl er nog niets verzonden was. Zoals in uw bestelbevestiging reeds stond aangegeven had de lens een langere levertijd dan de camera. Deze zal dan ook na geleverd worden. Dit zal binnen enkele dagen gebeuren. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Desondanks veel plezier van uw bestelling!
13 feb. 2022
Lens werd verkocht als voor half zes besteld, morgen in huis. Levering duurde 6 dagen. Ik heb echt genoeg van webwinkels die hun handel laten voorfinancieren door de klant en toch claimen een snelle leverancier te zijn.
15 feb. 2022
We zien ons bedrijf niet terug in uw review. Op de website en in uw bestel bevestiging stond dat de bestelde lens 6 dagen levertijd had op het moment dat u de order plaatste. Zoals u zelf beschrijft hebben we dit perfect uitgevoerd. Daarnaast heeft u het over voorfinancieren. Wij bieden maar liefst 3 achteraf betaal methodes waarvoor u had kunnen kiezen zodat de lens niet vooraf betaald hoefde te worden. We wensen u veel plezier met de mooie lens! Team Cameraland.
25 jan. 2022
Ik krijg de vraag om een review te geven, terwijl mijn pakketje nog niet eens is geleverd. Vind ik erg raar.
26 jan. 2022
Bedankt voor jouw review. Dit betreft een geautomatiseerd mailtje die in jouw geval helaas te vroeg is verstuurd. Dit kan inderdaad een beetje gek overkomen. Jouw bestelling wordt in ieder geval vandaag aan jou verzonden. Excuses voor de eventuele verwarring in verband met het review-mailtje. Veel plezier van jouw aankoop!
6 dec. 2021
geen duidelijkheid wanneer product niet op voorraad is wanneer het wel geleverd wordt
8 dec. 2021
Bedankt voor uw bestelling en uw review! Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Zoals aangegeven in uw bestelbevestiging was het artikel op het moment van bestellen niet voorradig. Wij gaven daarbij aan dat zodra deze bij ons binnen komt, wij deze direct aan jou versturen maar dat de levertijd onbekend was. Hier hebben wij tevens 3 dagen na uw bestelling contact over gehad. Bij producten die niet voorradig zijn, maar waarvan wél een levertijd bekend is, geven wij dit aan. Helaas is het momenteel zo dat door de leverproblemen vanwege het chip-tekort en Covid-19, veel levertijden onbekend zijn. Wij streven er uiteraard naar om uw bestelde producten zo snel als mogelijk te leveren!
18 apr. 2022
De juiste baterijen bij de juiste camera leveren .
27 okt. 2022
op 17-10-2022 besteld en nog steeds niets binnen.
1 nov. 2022