Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2019
Cameraland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

20 aug 2023
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

Snelle levering, product precies zoals beschreven.
31 mrt 2024

Uitstekende service

Uitstekend contact zowel via telefoon als mail. Vriendelijke en geduldige medewerkers met een uitstekend verhaal. Een verbeterpunt is ff wat eerder laten weten dat de ingeruilde spullen goed ontvangen zijn. Voor de rest niets dan lof!
20 mrt 2024
HB
Harry B.
Hengelo
17 mrt 2024
Levering zo als afgesproken en goede backoffice help👍👍
AL
Arthur L.
Amsterdam
Hebben hun best gedaan om de bestelling af te leveren
6 jan 2024
De kundigheid van het personeel
Prima en snel
13 jan 2024
Had een lens gekocht (op 2 jan 2024) die op de site stond en (zoals de verkoper aangaf), maar die bleek reeds verkocht. DE verkoper deed alsof hij de lens in zijn handen had. Niet dus. Lens betaald en na twee weken wachten, was die er nog niet. Toen maar eens even gebeld en de lens bleek al in november 2023 verkocht te zijn. Toch enigszins slordig.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor uw review. Zoals we aan de telefoon hadden besproken zijn wij het helemaal met u eens wat betreft de slechte afhandeling van onze kant. Het is slordig, en dit soort slordigheden zouden niet mogen voorkomen. Toch hopen we dat u ons overweegt bij toekomstige aankopen, zodat we kunnen laten zien dat dit niet is waar Cameraland voor staat! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
4 mei 2023
Op zich ging alles prima. Klein minpuntje vond ik dat er stond levertijd 2/3 dagen en het produkt niet op voorraad was en het daardoor een paar dagen langer duurde. Ik werd daarover niet geinformeerd. Misschien handig om de klant daarvan even op de hoogte te brengen. Positief was dat ik toen ik vroeg waar mijn produkt bleef dezelfde dag een reactie kreeg dat het produkt besteld was en dat ik zodra het er was een mailtje zou krijgen. Dat verliep weer prima. Anders had ik 5 sterren gegeven.
9 mei 2023
Bedankt voor uw goede review, Dit is zeker een goed kritiek puntje en gaan dit meenemen naar onze volgende meeting om dit in de toekomst te verhelpen. Voor nu veel plezier met uw bestelling gewenst en bedankt voor uw vertrouwen.
1 mei 2023

Prettige zaak met kundig personeel en in de buurt ...

Goed advies over de verrekijker die ik reeds in gedachten had. Mijn ideeën erover werden bevestigd. De winkel is relatief dichtbij in de buurt en ik zie graag wat ik koop dus een bezoekje is snel gemaakt. Na overweging online besteld (maar na inwinnen advies). Ze zouden alleen wat competatiever met de prijzen kunnen zijn want de grote drie (KameraExpress, CameraNU en Cameraland) vragen doorgaans altijd allemaal hetzelfde voor wat je wilt kopen.
2 mei 2023
Bedankt voor de positieve review. Fijn dat we je hebben kunnen adviseren over een nieuwe verrekijker, hopelijk heb je er veel en lang plezier van. Hopelijk tot snel online of in de winkel. Team Cameraland.
20 aug 2023
Ik zou bericht krijgen wanneer het gekochte op de post werd gedaan. Dat kreeg ik niet. Het werd opeens bezorgd en op de dag van de bezorging kreeg ik een notificatie. Dat is wat laat. Het pakje werd buiten voor de deur gezet, want we waren niet thuis op het moment van bezorging. We konden niet thuis zijn, want er was been melding vooraf. Het pakket kon heel eenvoudig gestolen worden. Het ging om