Gullegever.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2023
Gullegever.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelwebsite is duidelijk en gemakkelijk. Ik persoonlijk heb liever iemand aan de lijn om te overleggen welk product beter past bij onze firma. Achteraf werd pas duidelijk dat 5 kleuren druk niet mogelijk was waardoor een ander product beter geschikt was. Ook zijn de USB stick allen apart ingepakt in doosjes. Dat had voor ons niet gehoeven maar voor zover mij bekend was dat geen optie tijdens de bestelling.

Het bestelproces verliep vlot. Hoewel er in de proefdruk al een paars boekje stond, terwijl we wit hadden aangegeven. Het afleveren ging niet goed. Ik had een alternatief afleveradres opgegeven, wat ook op de order staat, maar daar is de bestelling niet afgeleverd. ook is er geen communicatie over wanneer de verzending verzonden is of een track en trace. Dan hadden we misschien nog iets kunnen doen.

Beoordelingen voor Gullegever.nl

Het bestelproces verliep vlot, maar de aflevering ging niet goed