Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan
Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit
Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn
Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie
Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving
Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen
Hallo,
Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
17-02-2024 kaarsen besteld, nog steeds NIET ontvangen
Beoordeling melden
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen account aanmaken.
Heb de klantenservice gebeld daar werd ik heel vriendelijk geholpen.
Het artikel heb ik geretourneerd maar nog geen geld teruggestort gekregen.
Beoordeling melden
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat het retour wat ik gedaan heb slecht geregeld is.
Heb 4x het retour aangemeld en dat lukte nog steeds niet, gisteren gebeld, en toen werd er gezegd dat klopt vandaag mijn retour op de post gedaan.
Bij schade moeten we zelf betalen voor terug te sturen en voor hetzelfde product bij bol .com niet .en het komt uit hetzelfde opslagplaats .dan is de keuze vlug gemaakt
Beoordeling melden
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Er zat 1 kapot wijnglas in mijn bestelling
Beoordeling melden
23 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Vreemd genoeg is een recente bestelling bij mijn oude adres bezorgd 😥 wij zijn al bijna 2 jaar verhuisd! Ook staat mijn nieuwe adres in het bestand. Verwarring alom!
Beoordeling melden
18 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de producten heel zijn vooral als het glas is ik heb hun al een mailtje gestuurd met fotos er bij zo dat ze kunnen reageren
Beoordeling melden
18 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling naar oude adres verzonden, terwijl ik wel mijn nieuwe adres had doorgegeven en ook in de orderbevestiging het adres goed stond.
Bestelling gedaan op 3 januari, orderbevestiging ontvangen. Hierna niets meer vernomen. 8 januari een mail gestuurd over de bestelling. Kreeg 9 januari bericht dat bestelling verzonden is. Tot nu toe nog niets ontvangen.
ik heb twee handdoeken en twee washandjes besteld. de washandjes zijn netjes binnen gekomen en bij de handdoeken werd alleen aangegeven "nabestelling" wanneer ga ik die een keer krijgen?
Ik krijg helaas geen informatie over wanneer 2/3 van mijn bestelling komt.
Beoordeling melden
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Het retourneren wat een product wordt je erg lastig gemaakt. De link in de app doet het niet goed. Daarnaast snap ik niet dat de verzendkosten voor rekening van klant zijn bij het retourneren van accessoires.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.