bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.com
Beoordelingen:

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal  

4,16
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bodygymshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling makkelijk en snel kunnen plaatsen. Keurig via email op de hoogte gehouden over de status van de levering. Deze keer zelfs in de avond afgeleverd. In de avond afleveren is wat mij betreft niet nodig maar kan me voorstellen dat het voor anderen handig kan zijn. Kortom super afgehandeld.
TS
Tinus S.
vlaardingen

de meest kritische beoordeling

26 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het bedrijf heeft goede producten maar bedrijf moet toch wel even naar bedrijfsvoering kijken qua afspraken die ze waarborgen op de site order vrijdag geplaatst tegen een uur of 17:00 order wordt pas dinsdag geleverd dat is dus niet de volgende dag maar na 4 dagen het bedrijf trunks waar zij mee werken voor verzending daar schort ook een hoop aan communicatie naar de ontvanger
MV
Murigia v.
Amsterdam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodygymshop.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product na ruim een week nog niet geleverd.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
9 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Spullen wel op voorraad op de site maar toch niet en vervolgens de verkeerde leveren. dit is de 2e keer dat ik in de auto moet stappen om het te regelen in de shop. jammer ......
Beoordeling melden
20 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het pakket daarwerkelijk leveren.

Het pakket daarwerkelijk leveren en een andere courier inschakelen ipv trunkers, het is heel onbetrouwbaar. Pakket had er op 19/06/23 om 20:00 moeten zijn en ik heb het nu nogsteeds niet. Trunkers kan mij ook niet vertellen waar dit pakketje is.
Beoordeling melden
Antwoord van bodygymshop.com
20 jun. 2023
Helaas zijn wij afhankelijk van ons koeriersbedrijf voor de levering van jouw bestelling. We zullen contact opnemen om te achterhalen wat er met de levering is gebeurt. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk een passende oplossing te bieden. Onze excuses voor het ongemak.
25 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vrijdag besteld overdag en heb me pakket nog steeds niet binnen. Gaat ook via trunks Maar me bestelling werd pas maandag verwerkt. Volgende keer kom ik het wel zelf afhalen dan heb ik het gelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van bodygymshop.com
27 apr. 2023
Beste Andrew, Excuses voor het ongemak. Helaas levert Trunkrs niet in het weekend, waardoor je bestelling pas op maandag geleverd kan worden. Uiteraard ben je altijd welkom om je bestelling op te halen. We hopen dat je de bestelling in ieder geval goed hebt ontvangen, en we doen ons best om onze service zo snel mogelijk uit te breiden. Nogmaals bedankt voor uw bestelling.
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerste keer besteld mijn pakketje pas over 3 weken aangekregen heb voor de 2 keer opnieuw besteld en nog steeds de zelfde slechte service nu al een week nog steeds niets ontvangen wel jammer van service
Beoordeling melden
1 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden