bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

3055XH Rotterdam
Peggy van Ree, Moriënte de la Cour

Beoordelingen voor bodygymshop.com

104 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Sochtends besteld, en gevraagd of ik het binnen een uur kon ophalen in het filiaal en dat was geen probleem. Alles stond klaar en kreeg zelfs een shakebaker cadeau!

Ik kan helaas het product niet beoordelen. De levering is door DHL als geleverd bestempeld maar ik heb de producten niet ontvangen!! De andere bestelling gelukkig wel. Er loopt nu een 3 daags onderzoek. Dus hopelijk over 2 dagen uitsluitsel. Ondertussen een melding gekregen dat de nieuwe voorraad pas 20 augustus komt. Dus mogelijk tot die tijd zonder een product.

Beoordelingen voor bodygymshop.com

Snelle reactie op mijn mails en snelle levering van de producten
Topspullen 🙌🏽
van Tom v.
M
Ik had het vrijdag op zaterdag nacht besteld. Had het liever zelf gehaald Maar ben sinds kort verhuisd Ik kreeg het pas dinsdag Volgende keer kom ik zelf wel op zaterdag Wanneer ik vrij ben. Kan ik sneller van jullie producten gebruik maken. Ik ben fan iedergeval.
Super goede producten! Hele vriendelijke mensen aan de telefoon en ze hebben me goed geholpen! Product ook netjes binnen 1 werkdag geleverd, super tevreden!
Geweldige klantenservice! Producten zijn hoge kwaliteit en de levering was supersnel! Heb ook een gratis shakebeker gekregen, echt geweldig dit.
Snel geleverd , er was een pot shake te kort deze werd direct na geleverd ! Heb er al vrij veel besteld altijd zeer tevreden van !
Ik kreeg het product binnen twee dagen en in perfecte staat, maar verkeerde smaak (chocolade besteld en hazelnoot gekregen).
Snel en makkelijk besteld. En heb je vragen over het gebruik van de supplementen, dan staan ze je vriendelijk te woord.
Zeer tevreden en zal zeker nog bestellen. Btw echt chill dat er positieve/motiverende teksten op de doos staan
Goeie en snelle levering. Ben geëmigreerd en dan na 3 dagen de bestelling binnen hebben had ik niet verwacht.
Alles dik in orde en tijdig geleverd. Leuk dat er nog een extra sample pre workout bij het pakketje zat
Voortaan bestel ik bij body en gymshop! Nette en vlotte levering en kreeg samples bij mijn bestelling.
Vitamines besteld en prima optijd geleverd en kleine attentie bij pakketje in. Top service!
Snelle levering goeie producten en top service! Zeker al aan vrienden aanbevolen.
Zeer goed advies en snelle reactie. Volgende dag in huis. Ik blijf hier bestellen
Snelle levering van de juiste bestelling. Alleen wel beschadiging aan verpakking.
De producten die ik heb besteld zijn snel geleverd en goed en degelijk verpakt.
Super voordelig qua prijs/product verhouding vergeleken met ander webshops.