bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.com

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
bodygymshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt. 2023
Bestelling makkelijk en snel kunnen plaatsen. Keurig via email op de hoogte gehouden over de status van de levering. Deze keer zelfs in de avond afgeleverd. In de avond afleveren is wat mij betreft niet nodig maar kan me voorstellen dat het voor anderen handig kan zijn. Kortom super afgehandeld.
TS
Tinus S.
vlaardingen

26 sep. 2023
Het bedrijf heeft goede producten maar bedrijf moet toch wel even naar bedrijfsvoering kijken qua afspraken die ze waarborgen op de site order vrijdag geplaatst tegen een uur of 17:00 order wordt pas dinsdag geleverd dat is dus niet de volgende dag maar na 4 dagen het bedrijf trunks waar zij mee werken voor verzending daar schort ook een hoop aan communicatie naar de ontvanger
MV
Murigia v.
Amsterdam

Beoordelingen voor bodygymshop.com

14 jan. 2024

Vandaag besteld vóór 23.59 uur, morgen in huis.

U geeft aan dat "vandaag besteld voor 23.59 uur, morgen in huis". Juist daarom bestel ik ergens. Anders kan ik het ook zelf halen in een winkel. Derde dag werd ik gebeld dat product niet op voorraad is. Duurt te lang helaas.