bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.com

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
bodygymshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt. 2023
Bestelling makkelijk en snel kunnen plaatsen. Keurig via email op de hoogte gehouden over de status van de levering. Deze keer zelfs in de avond afgeleverd. In de avond afleveren is wat mij betreft niet nodig maar kan me voorstellen dat het voor anderen handig kan zijn. Kortom super afgehandeld.

26 sep. 2023
Het bedrijf heeft goede producten maar bedrijf moet toch wel even naar bedrijfsvoering kijken qua afspraken die ze waarborgen op de site order vrijdag geplaatst tegen een uur of 17:00 order wordt pas dinsdag geleverd dat is dus niet de volgende dag maar na 4 dagen het bedrijf trunks waar zij mee werken voor verzending daar schort ook een hoop aan communicatie naar de ontvanger
MV
Murigia v.
Amsterdam

Beoordelingen voor bodygymshop.com

26 jan. 2024
Bestelling snel en makkelijk kunnen plaatsen. Keurig op de hoogte gehouden via track en trace. Alles vervolgens op aangegeven tijd afgeleverd.
1 feb. 2024
Super snel, goed product
10 feb. 2024
15 jan. 2024
9 jan. 2024
1 dec. 2023

Top supplementen en snelle levering

Super supplementen vooral de isolaat, ik krijg geen last van mijn huid en ook niet van mijn maag. De vitamines zijn ook niet zo groot en ik heb een gratis eiwit reep gekregen, helemaal top. Beste in Rotterdam!
30 nov. 2023

Liquid eggwhites, topproduct en goede prijs

Ik bestel dit product al erg lang bij BGS Nutrition. Altijd op voorraad, altijd snel geleverd. De bezorgdienst zou overigens wel beter de instructies moeten lezen:)
9 dec. 2023
Heel snel en fantachtich
29 nov. 2023
29 nov. 2023
26 okt. 2023
Bij Body&Gym shop gaat er nooit iets mis met bestellen en alles is altijd op voorraad. Prijs kwaliteit is ook prima.
24 mrt. 2023

Super afgehandeld.

20 okt. 2023
Niet alles wat ik bestelde was op voorraad. Ze belde mij netjes en vroeg of ik er iets anders voor in de plaats wilde, betrof proteine repen. Kreeg er zelfs 2 smaken bij. Super vriendelijk en meedenkend. Positieve eerste ervaring.
28 jun. 2023

Body & gymshop is top

De prijsverhouding op hun eigen weightgainer is de meest goedkoop te verkrijgen. Bovendien super snelle levering via Trunks delivery.
26 mei 2023
Prettige service! Ook de bezorgdienst waarmee ze samenwerken is top! Ik zou hier in de toekomst zeker vaker bestellen.
6 mrt. 2023
Vaak genoeg hun fysieke locatie bezocht en hebben goede kwaliteitsproducten. Ze stellen me nooit teleur
RH
Rob H.
Waddinxveen
20 mrt. 2023
prima bestel site. netjes goed verpakt afgeleverd. Trunkrs super bezorgdienst.
16 sep. 2023
Bestelling makkelijk kunnen plaatsen. De bezorging keurig op tijd.
15 apr. 2023
Everything is fine like products and the delivery time as well