Lucardi Juwelier Gouda

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

25 sep 2023
Gekochte producten zijn vaak minder van kwaliteit en gaan snel kapot

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

2 mei 2024
Overzichtelijk met prijzen erbij. Snel geholpen. En ook nog het horloge op maat gemaakt. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten.
Wat beter luisterende personeel inzetten.
29 apr 2024
24 apr 2024
14 apr 2024
Je wordt altijd vriendelijk geholpen Ik koop al jaren mijn sieraden bij lucardi om dat ik het een fijne Winkel vindt
28 jan 2024

Verjaardagscadeau dochter

Onze dochter is 16 jaar geworden en heeft een hele mooie ring uitgezocht in de winkel in Gouda. Goed en vriendelijk geholpen en het aanmelden voor de klantenkaart gaat echt heel prettig met gelijk de mogelijkheid om de kaart in de stocard app te zetten. Goed geregeld
Vriendelijke verkoopsters ,ben altijd goed geholpen
Werd zoals altijd goed en vriendelijk geholpen !!!
de service en het meedenken waren fijn
28 jan 2024
Vriendelijkheid hoe we geholpen zijn.
21 jan 2024
Goed geholpen.
De mevrouw die me hielp was heel vriendelijk . Ze waren samen stickers aan het verwijderen op het raam en kwamen niet vragen of ze moest helpen gingen gewoon door met hun werk . Dat was jammer moest zelf vragen of ze me wilde helpen . Verder prima
1 sep 2023

Vriendelijke maar vergeetachtig personeel 😊

De winkelmedewerkster was heel vriendelijk en heeft me goed geholpen. Maar bij het afrekenen was ze wel vergeten mijn korting erbij te rekenen en daar moest ik haar op wijzen.

Prima geholpen en leuk verpakt

Prima gereserveerd en apart voor me gehouden. Keurig verpakt. Voor het vervangen van een pinnetje van een horloge moest ik 2x komen. Was de 1e keer niet goed vervangen.
23 jun 2023

Oorbellen…

Vanochtend gaatjes katen schieten in de oortjes van ons 3,5 jarige kleindochter. Suoer vriendelijke dames die ons hielpen. Heel fijne behandeling!!
17 jun 2023

Prima!!

De dame die ons hielp was erg vriendelijk. De winkel in Gouda is ruim opgezet en overzichtelijk. Er hangt een prettige sfeer!

Beoordeling van mijn bezoek.

Vriendelijk geholpen. Medewerkers begrepen mijn vraag en werd snel en effectief geholpen. Al met al zeer blij en dankbaar.
10 okt 2023

klantvriendelijk

Dat de medewerkers je wel van dienst zijn maar niet opdringerig en ongeduldig, kon op m'n gemak rondkijken
14 jul 2023
2 horloges gekocht voor de kinders. Zijn heel fijn geholpen en de horloges ook gelijk verkleind.