Lucardi Juwelier Gouda

165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden291 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

11 mei 2023
Het personeel was hartstikke vriendelijk. Maar het armbandje was de hetzelfde das een bedeltje af

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

behulpzaam zijn

De winkel medewerker kwam zelf al vragen of ze mij ergen mee kon helen en toevallig had ik een vraag over een sieraad of ze deze toevallig ook verkochten. De winkel medewerker ging vervolgens met mij mee zoeken. Dit vond ik erg fijn!
De mevrouw die mij heeft geholpen op 17 april was een hele fijne wat oudere mooie dame. Hielp goed mee, was erg meedenkend en voelde mij een gewaardeerde klant! Bedankt voor jullie klantvriendelijkheid!
Ik kocht een simpel kinderhorloge, en na het verlaten van de winkel kwam ik erachter dat de batterij leeg was. Ik liep terug en zonder om mijn bonnetje te vragen werd ik meteen en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke en meedenkende verkoopsters.

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van de verkoopsters. Fijn ook om de tijd te krijgen de producten te kunnen bekijken die overzichtelijk aangeboden werden.
We zijn geweldig geholpen bij het aanschaffen van een horloge. In de winkel namen ze de tijd om alles geduldig uit te leggen om de juiste keuze te maken.

Blij met mijn aankoop dankzij een super verkoopster

De tijd en aandacht van de medewerker was super. Advies en ideeën samen besproken. Helemaal super en heel blij met mijn aankoop.
14 apr 2024
Je wordt altijd vriendelijk geholpen Ik koop al jaren mijn sieraden bij lucardi om dat ik het een fijne Winkel vindt
Werdt vriendelijk ontvangen en ontzettend goed geholpen de Mevrouw nam echt haar tijd heel vriendelijk en behulpzaam

Top Service

Service, vriendelijk heid medewerkster, direct aan de beurt en alles volgens afspraak.
Fijne verkoopster. Goed advies. Netjes verzorgd
Fijn geholpen . Neemt de tijd
13 apr 2024
heel vriendelijk geholpen.
Ben heel goed geholpen
9 mrt 2024
Overzichtelijke winkel en ruim genoeg.alleen als het druk is, zou er wel een zitje mogen staan, met een oergezellige plant .een beetje te strakke winkel die kaal oogt.
Verrast door keuze mogelijkheid(kinderbestek) professioneel geholpen
9 mrt 2024

Behulpzame verkoopster

Verkoopster was behulpzaam bij de aankoop van oorbellen.