Lucardi Juwelier Gouda

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

25 sep 2023
Gekochte producten zijn vaak minder van kwaliteit en gaan snel kapot

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

Ik heb geen verbeter punten. Ik had een goede en gezellige ervaring bij de lucardi in Gouda. De werknemer die mij geholpen had maakte persoonlijk contact met mij wat heel fijn was en ze had me zeer goed geholpen. Pluspunt voor de verkoopster
19 apr 2024

behulpzaam zijn

De winkel medewerker kwam zelf al vragen of ze mij ergen mee kon helen en toevallig had ik een vraag over een sieraad of ze deze toevallig ook verkochten. De winkel medewerker ging vervolgens met mij mee zoeken. Dit vond ik erg fijn!

Top!!!…

Dat ik goed geholpen ben vandaag toen ik een gouden ketting kocht. Zei eerlijk aan een ketting die ik wel mooi vond dat je daar geen bedel kan aanhangen en met sommige kettingen ook niet kan gaan slapen.
17 apr 2024
De mevrouw die mij heeft geholpen op 17 april was een hele fijne wat oudere mooie dame. Hielp goed mee, was erg meedenkend en voelde mij een gewaardeerde klant! Bedankt voor jullie klantvriendelijkheid!
22 apr 2024

Vriendelijke en meedenkende verkoopsters.

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van de verkoopsters. Fijn ook om de tijd te krijgen de producten te kunnen bekijken die overzichtelijk aangeboden werden.
25 apr 2024
We zijn geweldig geholpen bij het aanschaffen van een horloge. In de winkel namen ze de tijd om alles geduldig uit te leggen om de juiste keuze te maken.

Prettig personeel.

Mijn dochter wilde gaatjes in haar oren maar vond dat heel erg spannend. De dames in de winkel hebben haar met veel geduld hartstikke goed geholpen.
2 mei 2024
Overzichtelijk met prijzen erbij. Snel geholpen. En ook nog het horloge op maat gemaakt. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten.
26 apr 2024
Werdt vriendelijk ontvangen en ontzettend goed geholpen de Mevrouw nam echt haar tijd heel vriendelijk en behulpzaam
2 mei 2024

Goed geholpen

De verkoopster heeft mij erg vriendelijk geholpen en gewezen op de 10%korting als ik klant werd, zeer profesioneel
26 apr 2024

Top Service

Service, vriendelijk heid medewerkster, direct aan de beurt en alles volgens afspraak.
Service, vriendelijkheid & vlot en vakkundig personeel. Top.
Wat beter luisterende personeel inzetten.
18 apr 2024
Fijn geholpen . Neemt de tijd