steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.426 beoordelingen in totaal

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

Ik had bij mijn bestelling schroeven bijbesteld. Bleken niet geschikt voor wat ik besteld had. In een winkel zouden ze gezegd hebben dat de schroeven niet pasten. Zij hebben ze gewoon opgestuurd en niets teruggekoppeld. Nu kan ik ze weggooien en op pad gaan voor passende schroeven. Vind ik slechte service. Ik heb een mail gestuurd maar kreeg een nietszeggend antwoord terug.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters