steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.412 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Fijne shop, goede service. Heb al voor meerdere projecten besteld en altijd netjes verpakt en op tijd geleverd gekregen. Ook retour sturen gaan goed en eenvoudig.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor deze mooie woorden, fijn dat je zo tevreden bent. Succes met je projecten en graag tot de volgende keer!
20 okt 2023

Balustrade

Perfect materiaal voor allerlei klussen met deze gaan we ook de trapleuning maken verticaal van beneden naar boven bevestigd tegen de zijkant van de Treden's
20 okt 2023
Bedankt voor de 5 sterren! Wat een mooi plaatje, de balustrade ziet er chique uit! We helpen je graag weer.
24 mei 2023
Ik had wat problemen met de koppelingen en deze zijn door Corbin super opgelost, snel en adequaat. Goed en betrouwbaar bedrijf. Bestel ik zeker nog een keer.
28 aug 2023
mijn artikelen waren perfect op de opgegeven maat gezaagd volgens mij zijn de zaagsneden zelfs bijgewerkt ook en levering binnen 1 werkweek
28 aug 2023
Dankjewel voor je positieve review. Fijn dat alles op maat en netjes is aangekomen. We hopen je graag weer een te kunnen helpen met een project!
20 jun 2023
Snelle levering, ik kon makkelijk nog iets aanpassen aan de bestelling, goed contact met de klantenservice. Erg blij met het hele proces dus
20 jun 2023
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn dat alles op tijd en naar wens is met je levering. We helpen je graag weer bij een volgende bestelling!
Topservice! Alle vragen worden snel beantwoord zodat je precies weet wat je moet bestellen. Bestelproces is gemakkelijk. Snelle levering.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Dankjewel voor de mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier van het frame. We helpen je graag weer een volgende keer.
Superhandige website met veel keuze en lage prijzen. De verzending gaat ook soepel en mocht er iets zijn, wordt het keurig afgehandeld.
18 jul 2023
Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent met de producten en service. Als er iets misgaat kijken we graag mee om het snel op te lossen.
23 dec 2023
Op maat gezaagde buizen besteld op een duidelijke website en ongeacht de December drukte toch netjes op tijd afgeleverd
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat alles tijdig en correct is bezorgd, ook in december zijn er geen grote vertragingen geweest gelukkig. Graag tot een volgende bestelling.
Levertijd perfect Beter doen? Misschien 10 minuten voor levertijd bellen dat het eraan komt Het zijn nogal zware palen
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je fijne woorden. Begrijpelijk dat je wil weten wanneer ze komen. We kunnen altijd een berichtje aan de chauffeur doorgeven. Je kunt ons dan even mailen nadat de bestelling geplaatst is.
2 nov 2023
Correcte en vlugge levertijd Duidelijke website voor bestellen Paul De Rycke Bestuurder Port Service BV
22 jun 2023
Uitstekende kwaliteit, snelheid, service, prijs. Bovendien worden problemen goyen adequaat opgelost.
23 jun 2023
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je onze kwaliteit en service als uitstekend hebt ervaren. Dat zien wij als een groot compliment. Graag tot wellicht een volgend keer.
7 jun 2023
Ontvangen wat was beloofd/vermeld en besteld op de website
2 jun 2023

Gewoon goed!

Van bestelling tot levering en montage. Gewoon goed! Kwaliteit van de materialen is degelijk.
2 jun 2023
Bedankt voor je enorm positieve review. We vinden de mening van onze klanten erg belangrijk en zijn blij dat onze service en producten je goed zijn bevallen!
22 mei 2023
Goede en Snelle levering en later had ik nog vragen en werd goed en snel te woord gestaan
22 mei 2023
Fijn dat je ons zo'n positieve beoordeling geeft! Bedankt voor de complimenten wat betreft de levering en klantenservice. We helpen je graag weer de volgende bestelling.

Snelle after sale service

Helaas miste er onderdelen. Maar binnen 1 werkdag na contact. Werdt het alsnog opgestuurd
HH
H. H.
Netherlands
8 nov 2023

Goede levering

Snelle levering, helemaal correct en prettige logistieke partij. Materiaal is degelijk.
21 nov 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de vervoerder en de producten. Graag tot een volgende bestelling.
mooi assortiment, snelle verzending. Goed verpakt. Wij zouden hier zeker weer bestellen.
20 sep 2023

Heel tevreden

Vragen werden direct opgepakt, snelle levering en top kwaliteit voor een goede prijs.
21 sep 2023
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Bedankt voor deze 5 sterren en graag tot een volgende keer!
28 aug 2023
Gemakkelijk te bestellen via de website en snel geleverd. Goede kwaliteit producten.
29 aug 2023
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat de producten naar wens zijn. We hopen je de volgende keer weer te mogen helpen.
20 mei 2023
Groot assortiment aan materialen, zeer snelle levering voor op maat gemaakte buizen